ثبت نام

88904002 - 021

سما کاشانی | تدریس خصوصی ریاضی پایه نهم در تهران

سما کاشانی هستم معلم ریاضی نهم از سال ۹۰  در حال تدریس خصوصی ریاضی پایه نهم در تهران هستم البته قبل از تغییرات نظام آموزشی نیز در پایه اول دبیرستان و سوم راهنمایی تدریس می‌کردم.

سما کاشانی هستم معلم ریاضی نهم از سال 90  در حال تدریس خصوصی ریاضی پایه نهم در تهران هستم البته قبل از تغییرات نظام آموزشی نیز در پایه اول دبیرستان و سوم راهنمایی تدریس می‌کردم.

اینجانب سابقه ۷ ساله در تدریس خصوصی ریاضی در تهران را دارم در پایه های مختلفی نیز به غیر از دو پایه که عرض کردم تدریس کردم اکنون در مدرسه نیز در حال تدریس پایه نهم هستم درس ریاضی و همچنین به صورت خصوصی با آموزشگاه های مختلف در شهر تهران فعالیت می کنم و شاگردان زیادی را به صورت تقویتی و یا پیشرفته برای پایه نهم تدریس می کنم.

بنده در تدریس خصوصی ارتباط کلامی و اخلاقی خیلی خوبی با دانش آموز برقرار می کنم و صبر و آرامش خیلی زیادی برای تفهیم بهتر مطالب ریاضی برای دانش آموزان دارند و سعی می کنم تدریس ریاضی هم در پایه نهم به صورتی باشد که دانش آموز بیشتر از مطالب ریاضی را لمس کند و استفاده از ابزار و واقعی بودن ریاضی را حس کند و معمولا اکثر دبیران در پایه های بالاتر از ششم از حالت دست ورزی خارج می‌شوند و بیشتر روی تئوری ریاضی تمرکز دارد اما از نظر من در پایه های بالاتر هم می‌توان با مثال های عینی و تاریخ ریاضیات و همچنین ابزارهای نمایشی ریاضی را به دانش آموزان به صورت عملی فهماند.

با توجه به سابقه هفت ساله ای که در تدریس خصوصی ریاضی دارم تسلط کامل به دروس پایه نهم و دهم دارم و همچنین تدریس متناسب با فهم دانش آموزان مختلف را می توانم ارائه دهم.

از نظر من کار دبیر به غیر از تدریس باید پرورش روحیه و تفکر دانش آموز باشد و به او هنر اندیشیدن را بیاموزند و همچنین در کلاس گروهی و یا تعداد دانش آموزان بیشتر از دو نفر بود باید بتواند به آنها کارگروهی را در آموزش ریاضی، آموزش دهد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.