ثبت نام

88904002 - 021

ستاره محمدی | معلم ریاضی هفتم خصوصی

اینجانب ستاره محمدی فارغ التحصیل دانشگاه امیرکبیر هستم ۳ سال سابقه تدریس به عنوان معلم ریاضی هفتم خصوصی دارم و دو سال هم کلاس گروهی در آموزشگاه ریاضی داشتم.

از سال ۹۰ فعالیتم را شروع کردم و پس از تغییرات آموزشی در کتاب های ریاضی و عوض شدن پایه ها مشغول به تدریس ریاضی هفتم هستم.

اینجانب ستاره محمدی فارغ التحصیل دانشگاه امیرکبیر هستم ۳ سال سابقه تدریس به عنوان معلم ریاضی هفتم خصوصی دارم و دو سال هم کلاس گروهی در آموزشگاه ریاضی داشتم.

خودم به ریاضی علاقه مند هستم و رشته تحصیلی ام ریاضیات محض بوده اما به صورت آزاد هم ریاضیات کاربردی را مطالعه می کنم زیرا معتقدم که یک معلم ریاضی باید هم ریاضی کاربردی را بداند هم ریاضیات محض تا بتواند تدریس بهتری را ارائه دهد.

گرچه ممکن است دروس دانشگاهی ریاضیات محض و کاربردیبه طور مستقیم برای یک دانش آموز هفتم کاربردی نداشته باشد اما من معتقدم که یک معلم اگر به وظیفه خود درست عمل کند می تواند دانش آموزانی را تربیت کند که به بهترین نتایج درسی و علمی دست پیدا کنند و فقط کافی است که هم معلم و دانش آموز به این مسئله باور کافی داشته باشند.

من قبل از شروع جلسات خصوصی در مورد مباحثی که می‌خواهم آموزش دهم حتما مطالعه دارم همیشه در کلاس درس از مثالهای کاربردی و واقعی دنیای اطراف دانش‌آموزان استفاده می کنم تا آنها در خارج از کلاس هم با دیدن آن ها و نشانه ها دوباره یاد مبحث ریاضی بیفتند.

بسیاری از دانش آموزان پس از دانستن کاربرد واقعی ریاضیات واقعاً به آن علاقه مند می شوند اما متاسفانه مشکل از معلمان است که برخی از آنها ریاضیات را به صورت تئوریک یاد گرفته‌اند و واقعاً تعریفی از دنیای واقعی آن ندارند و آنچه را که یاد گرفته اند را فقط به دانش آموزان آموزش می دهند و دقیقاً خودشان آن مبحث ریاضی را نفهمیده اند.

من برای هر مبحث از کتاب ریاضی هفتم و یا هر پایه ای که می‌خواهم تدریس بکنم به عنوان مثال های کاربردی میگردم اخبار دنیای ریاضیات را مطالعه می کنم تا کلاس جذابی را برای دانش‌آموزان ارائه دهم

کلاس ریاضی برای دانش آموز به اندازه کافی خشک و کسل کننده است و بهتر است معلم انگیزه لازم را برای تدریس پر انرژی را برای خودش ایجاد کند و این انرژی را به دانش آموزانش نیز منتقل کند تا آنها هم از کلاس انرژی لازم را بگیرند.

در تدریس ریاضی از متدهای جدید استفاده می کنم روی تمام مباحث کتاب ریاضی هفتم مسلط هستم و به روش های آموزش و پرورش و به روش‌های جزو ای معلمان مدارس خاص نیز تدریس می‌کنم و اغلب کتاب‌های کمک درسی ریاضی هفتم را در سطح مقدماتی و تیزهوشان کار کردم.

 

 

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.