ثبت نام

88904002 - 021

سارا خان مردی | کلاس تقویتی ریاضی هشتم در تابستان

من سارا خان مردی هستم معلم کلاس تقویتی ریاضی هشتم در تابستان و معلم تقویتی هشتم در مدرسه همچنین سه سال است که در تدریس خصوصی ریاضی هشتم فعالیت می کنم فوق لیسانس ریاضی از دانشگاه امیر کبیر دارم.

من در کلاس تقویتی انرژی بالایی دارم و به تمام مبحث های درسی هشتم مسلطم و تمام مثال های عینی آن را برای آموزش مفهومی هشتم تمرین کرده ام و همیشه جدید ترین مطالب روز دنیا در تدریس را مطالعه می کنم.

 

 

همچنین در کلاس تقویتی ریاضی هشتم به دانش آموزان انگیزه می دهم و بین دانش آموزان رقابت سالم ایجاد می کنم که این خود باعث شاداب شدن کلاس می شود.

در باور عموم دانش آموزان ریاضی درسی جدی و خشن است و بهتر است در کلاس از مثال های جالب و شوخی های به یاد ماندنی استفاده کرد.

روش تدریس من در کلاس تقویتی ریاضی هشتم تابستانه مخصوصا” در تابستان از پایه و مسائل ساده و کتاب شروع میشود و تا مسائل متوسط و سپس دشوار همراه با پیگیری و امتحان گرفتن هر جلسه و رفع اشکال دانش آموزان است.

در تدریس خصوصی ریاضی هشتم هم بیان ساده و سلیس مطالب ریاضی بسیار مهم است چون باعث علاقمند شده آنها به درس ریاضی می شود.

کلاس تابستانی ریاضی هشتم

همچنین من در تدریس خصوصی ریاضی معمولا با هر دانش آموز به زبان مشترک میرسم و از آنجا به بعد دانش آموز احساس نزدیکی با معلم خود خواهد داشت و در کلاسهای گروهی با توجه به فیدبک بچه ها مطلب را ادامه میدهم و همراه با سطح بچه ها مطالب ریاضی متفاوت است.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.