ثبت نام

88904002 - 021

زهره عمویی | تدریس خصوصی ریاضی سال پنجم ابتدایی در تهران

من زهره عمویی هستم، مدرس ریاضی مقطع ابتدایی و دارای مدرک کارشناسی ریاضی کاربردی، بیش از ۱۰ سال سابقه تدریس خصوصی ریاضی دوره ابتدایی دارم و اکنون ۶ سال است که در مقطع پنجم دبستان به تدریس مشغول هستم.

یکی از مهمترین اهداف دانش آموز، معلمین و البته خانواده ها باید آموزش مفهومی ریاضیات به دانش آموزان است. درس ریاضی بسیار درس مهم  کاربردی است که یادگیری آن مستلزم تلاش و کوشش دانش آموز و البته مهارت و تجربه معلمان است.

خانواده هایی که قصد دارند برای تقویت پایه آموزشی فرزند خود از معلم خصوصی یا کلاس تقویتی استفاده کنند باید به نکاتی توجه کنند که در این مبحث می خواهم آن را برای راهنمایی والدین بیان کنم.

من زهره عمویی هستم، مدرس ریاضی مقطع ابتدایی و دارای مدرک کارشناسی ریاضی کاربردی، بیش از 10 سال سابقه تدریس خصوصی ریاضی دوره ابتدایی دارم و اکنون 6 سال است که در مقطع پنجم دبستان به تدریس مشغول هستم.

توجه داشته باشید که موفقیت در امر تحصیل باید با یک برنامه ریزی هدفمند و مشخص همراه باشد، معمولا بی برنامگی آفت یادگیری و آموزش است. بنابراین یک برنامه ریزی دقیق و هدفمند نیاز است که منحصرا برای فرزند شما  و براساس نیازها، نقاط ضعف و قوت و البته شرایط اختصاصی او تدوین شده باشد.

نکته مهم بعدی انتخاب مدرس خصوصی است، باید بدانید که مهمترین نکته در مورد انتخاب یک معلم خصوصی خوب، علاوه بر شخصیت و مورد اعتماد بودن وی، تحصیلات و تجربه بالای او و مهمتر از همه قدرت انتقال مطالب و مفاهیم به زبان ساده به دانش آموز است. بنابراین باید معلمی را انتخاب کنید که از همه نظر بتواند برای فرزند شما مفید واقع شود.

در صورتی که دو مورد بالا به خوبی انجام گیرد، نوبت به تلاش و کوشش دانش آموز می رسد. بهتر است کلاس های خصوصی در اوقاتی که دانش آموز تمرکز بالایی دارد برگزار شود، ضمنا استفاده از مثال های بیشتر در توضیح هر مطلب یا مفهوم می تواند به درک بهتر آن کمک کند، می توانید برای تمرین مداوم در منزل از نمونه سوالات امتحانی استفاده کنید که علاوه بر محک زدن دانش آموز و ارزیابی استعداد و میزان یادگیری او می تواند باعث بالا رفتن حس اعتماد به نفس در دانش آموز و سرعت انتخاب راه حل های مناسب برای هر سوال شود.

بسیاری از خانواده ها فکر می کنند برگزاری کلاس های خصوصی صرفا برای دانش آموزان ضعیف تر است، در صورتی که شما میتوانید برای تقویت پایه ریاضی فرزند خود و یا حتی برای قبولی در آزمون تیزهوشان یا کشف استعداد ریاضیات دانش آموز از کلاس های خصوصی استفاده کنید.

مطمئنا فراهم کردن بستر مناسب پیشرفت و موفقیت برای دانش آموز توسط خانواده رقم می خورد ضمن این که تلاش و پشتکار دانش آموز در کنار ارزیابی مداوم و نظارت بر عملکرد او می تواند راه رسیدن به هدف را کوتاهتر و سرعت رسیدن به آن را بیشتر کند. بنابراین سعی کنید با انتخاب صحیح  تشویق و استفاده از جملات انگیزشی به دانش آموزی که به دلیل نگرش منفی که داشته نتوانسته است به خوبی مهارت های ریاضی را بیاموزد در مسیر یادگیری صحیح و آموزش مفهومی ریاضی پایه پنجم ابتدایی قرار دهید.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.