ثبت نام

88904002 - 021

زهرا اکرمی | تدریس خصوصی ریاضی سوم دبیرستان

زهرا اکرمی هستم با مدرک کارشناسی ارش و دانشجوی دکتری ریاضی ۶ سال سابقه تدریس خصوصی ریاضی سوم دبیرستان دارم و ۲ سال هم در تدریس خصوصی ریاضی دهم با قیمت مناسب.

در این مدت تدریس دائما” در حال مطالعه روش های نوین تدریس بوده ام و مطمئنم که تدریس خصوصی تاثیر خیلی زیادی روی روند رشد درسی دانش آموز می گذارد.

زهرا اکرمی هستم با مدرک کارشناسی ارش و دانشجوی دکتری ریاضی 6 سال سابقه تدریس خصوصی ریاضی سوم دبیرستان دارم و 2 سال هم در تدریس خصوصی ریاضی دهم با قیمت مناسب.

صبر و حوصله دارم و بسیار خوش اخلاق چون ریاضی به اندازه کافی برای دانش آموزان دبیرستان سخت هست.

من در تدریس خصوصی از مثال های آسان شروع می کنم برای اینکه آن مبحث مورد توجه دانش آموز قرار بگیرد و دانش آموز نسبت به آن علاقه پیدا کند و در ادامه مثال های متوسط و سخت.

از نظر من درس ریاضی تفاوت زیادی با دروس دیگر دارد و برای یادگیری بهتر و مفید تر بجای حفظ کردن فرمول ها بهتر است از همان فرمول در چند تمرین مختلف استفاده شود تا مطلب کاملا جا بیوفتد.

مشکل اساسی دانش آموزان در درس ریاضی این است که فکر میکنند همانند درس ادبیات با حفظ کردن فرمول میتوانند بر آن فرمول تسلط داشته باشند در صورتیکه اصلا این چنین نبوده و درس ریاضی فقط با قلم و کاغذ و حل تمرین های فرمول مربوطه به سادگی ملکه ذهن می شود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.