ثبت نام

88904002 - 021

زهرا ابراهیم پور، معلم خصوصی علوم هشتم

من زهرا ابراهیم پور هستم، معلم خصوصی درس علوم دوره اول متوسطه و دارای مدرک کارشناسی تدریس علوم تجربی از دانشگاه تربیت مدرس هستم. تقریبا ۱۰ سال است که تدریس علوم مشغولم و تجربه تدریس علوم هفتم، هشتم و نهم را دارم.

درس علوم یک درس کاملا کاربردی و علمی است، به همین دلیل بیشتر دانش آموزان مباحث آن را دوست داشته باشند، چرا که تمام مطالبی که می آموزند به زندگی روزمره آنها مربوط است.

دروس علوم هشتم به شناخت مواد، زیست شناسی انسانی، زیست شناسی جانوری، مباحث الکتریسته، نور و کانی ها و سنگ ها اختصاص دارد، همانطور که می بینید این دروس پایه اصلی دروس زیست و زمین شناسی رشته تجربی و همچنین فیزیک و شیمی رشته های تجربی و ریاضی است. پس یاد گرفتن چنین درس پایه ای باید برای هر دانش آموزی یک اولویت باشد.

من زهرا ابراهیم پور هستم، معلم خصوصی درس علوم دوره اول متوسطه و دارای مدرک کارشناسی تدریس علوم تجربی از دانشگاه تربیت مدرس هستم. تقریبا 10 سال است که تدریس علوم مشغولم و تجربه تدریس علوم هفتم، هشتم و نهم را دارم.

متاسفانه اولویت اکثر والدین درس ریاضی یا زبان است، در حالی که علوم یکی از دروسی است که داشتن پایه قوی در آن به دانش آموز کمک می کند تا در سالهای بعدی مشکلات کمتری برای یادگیری درسهایی مثل فیزیک، شیمی یا زیست شناسی داشته باشد.

یکی از راه های یادگیری مفهومی درس علوم این است که از یک معلم خصوصی برای آموزش نکات و مطالب مهم درسی کمک بگیرید. یک معلم با تجربه به خوبی میداند که چگونه مطالب درسی را با بیانی ساده برای شما شرح دهد. ضمن این که بهتر است زمان شروع کلاسهای تقویتی را برای وقت هایی در نظر بگیرید که از نظر سلامت روحی و جسمی و انرژی در سطح بالایی قرار داشته باشید تا با تمرکز بالا به درس معلم گوش دهید.

یکی از راه هایی که می توانید در مورد مطالعه علوم به کار ببرید این است که بعد از مطالعه عمیق و دقیق کتاب درسی بهتر است نکات مهم را به صورت جزوه برای خود یادداشت کنید و یا آنها را هایلایت کنید. به این ترتیب در زمان مرور مطالب کار آسان تری خواهید داشت.

برای این که بتوانید مسائل را به راحتی حل کنید بهتر است به صورت مداوم در حال مطالعه نمونه سوالات امتحانی باشید، این کار به شما اجازه می دهد که شکل طراحی سوالات را بدانید، ضمن این که با روش های حل مسئله و تجزیه و تحلیل سوال نیز آشنا خواهید شد.

یک برنامه منظم برای مطالعه و تمرین به شما کمک می کند تا کارتان را با نظم و دقت بیشتری پیش ببرید. بنابراین سعی کنید برای رسیدن به هدف حتما نظم خوبی برای اجرای برنامه داشته باشید و آن را جز در موارد ضروری تغییر ندهید. برای این که میزان یادگیری خود را بسنجید میتوانید خود را در شرایط آزمون قرار دهید، به این ترتیب نقاط ضعف شما سریعتر نمایان خواهد شد و فرصت بیشتری برای رفع کردن آنها خواهید داشت. استفاده از کتاب های کمک درسی به شما کمک می کند تا منابع بیشتری برای مطالعه و آزمون در اختیار داشته باشید، می توانید از کتاب های انتشارات معتبر و شناخته شده در این زمینه استفاده کنید.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.