ثبت نام

88904002 - 021

رها پیر محمد یاری | معلم خصوصی ریاضی کلاس نهم در تهران

من رها پیر محمد یاری هستم متولد ۶۲ در سال ۸۸ در رشته ریاضی کاربردی از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شدم و از آن زمان مشغول به کار تدریس خصوصی ریاضی شدم و دو ساله اخیر را نیز معلم خصوصی ریاضی کلاس نهم در تهران بودم از مدرسه و آموزشگاه های خصوصی در حال حاضر نیز مشغول به هم ادامه تحصیل در دکترا و هم به صورت پاره وقت در تدریس خصوصی ریاضی در پایه های نهم هشتم و دهم فعالیت دارم.

من رها پیر محمد یاری هستم متولد 62 در سال 88 در رشته ریاضی کاربردی از دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شدم و از آن زمان مشغول به کار تدریس خصوصی ریاضی شدم و دو ساله اخیر را نیز معلم خصوصی ریاضی کلاس نهم در تهران بودم از مدرسه و آموزشگاه های خصوصی در حال حاضر نیز مشغول به هم ادامه تحصیل در دکترا و هم به صورت پاره وقت در تدریس خصوصی ریاضی در پایه های نهم هشتم و دهم فعالیت دارم.

من در مدارس راهنمایی سابق و متوسطه اول نظام جدید آموزش و پرورش تدریس داشتم و به صورت آزاد هم از طریق تبلیغات نیز شاگردان زیادی را حتی برای مدارس خاص در پایه دهم نیز آماده کردم.

من در دبیرستان دوره اول فرزانگان بلوار ارتش و دبیرستان علامه طباطبایی و دبیرستان امام صادق نیز تدریس کردم و حتی ویراستار آزمون های آنها نیز بوده ام.

من در هنگام تدریس ریاضی نهم به صورت کاربردی ریاضی را به دانش آموزان آموزش می دهم و از مثال های عینی برای فهم بهتر دانش آموزان از درس ریاضی استفاده می کنم.

من به تمام مطالب درسی ریاضی کلاس نهم مسلط و معمولاً ارتباط خوبی را با دانش آموزان برقرار می کنم و از متد طنز نیز در کلاس استفاده می کنم تا به دانش آموزان انرژی دهم.

نمونه سوالات مختلفی را برای دانش آموزان مختلف دارند زیرا هر دانش‌آموز یک حدی را آموزش دیده است و وظیفه من این است که از آنجا به بعد را ارتقا بدهم به همین دلیل برای هر مبحثی از آسان ترین سوالات تا سخت ترین سوالات از بانک نمونه سوال دارم و سوالات مرتبط با دانش آموز حل می‌کنم.

به طور کلی بیانی بسیار واضح و شیوا در کلاس در هنگام تدریس دارند و معمولا دانش آموزان را تشویق به حل تمرین های سخت و خاص در پایه نهم می‌کنند و این باعث می شود که دانش آموزان انرژی لازم را برای آموزش ریاضی دریافت کنند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

2 پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.