ثبت نام

88904002 - 021

رضا الواری | معلم خصوصی عربی یازدهم

من رضا الواری هستم، دارای مدرک کارشناسی زبان و ادبیات عربی و معلم خصوصی تدریس عربی دوره دوم متوسطه  هستم. بیش از ۹ سال است که به تدریس زبان عربی مشغول هستم.

یادگیری زبان عربی از جمله مواردی است که برای بسیاری از دانش آموزان سخت است، استفاده از کلاس های تقویتی برای دانش آموزانی که در یادگیری عربی مشکل دارند انتخاب مناسبی است، در کلاس های تقویتی معمولا به جزئیات بیشتری پرداخته می شود، ضمن این که معلم تمرینات بیشتری نیز حل می کند که این مسئله باعث می شود دانش آموز به تسلط خوبی از یادگیری مباحث دست پیدا کند.

من رضا الواری هستم، دارای مدرک کارشناسی زبان و ادبیات عربی و معلم خصوصی تدریس عربی دوره دوم متوسطه  هستم. بیش از 9 سال است که به تدریس زبان عربی مشغول هستم.

باید قبول کنیم که زبان عربی درس مشکلی است، دارای جزئیات دستوری زیادی است بنابراین کاملا طبیعی است که یادگیری این همه نکات ظریف از یک زبان مشکل برای دانش آموزان چالش برانگیز باشد.

برای این که در یادگیری زبان عربی یازدهم موفق باشید، بهتر است روش های مطالعه اصولی آن را بیاموزید، زبان عربی هم مانند زبان انگلیسی یک زبان زنده در دنیا است، به همین دلیل است که برای موفقیت در یادگیری آن باید تمام نکات و اصطلاحات آن را بیاموزید، بر خلاف زبان انگلیسی در زبان عربی نقش قواعد دستوری پررنگ تر است، از طرفی بسیاری از نکات دستوری دارای شباهت هایی با هم است که همین شباهت ها باعث سردرگمی و اشتباه دانش آموز می شود.

توصیه من به عنوان یک معلم خصوصی این است که دانش آموز حتما برنامه ای برای یادگیری زبان عربی داشته باشد،  در صورتی که در یادگیری دروس سالهای گذشته مشکل داشته می تواند چند جلسه به مرور مطالب بپردازد و سپس فصل های جدیدتر را آغاز کند.

برای این که به مفاهیم کاملا مسلط شوید باید تمرینات بسیاری حل کنید، بهتر است از نمونه سوالات امتحانی به عنوان تمرین استفاده کنید، حل کردن نمونه سوال شما را با نوع طراحی سوالات عربی آشنا می کند، وقتی به خوبی به سوالات امتحانی پاسخ می دهید اعتماد به نفس بیشتری برای شرکت در امتحان دارید و استرسی برای پاسخگویی به سوالات نخواهید داشت.

من به دانش آموزانم توصیه می کنم که از کتاب های کمک درسی استفاده کنند، مطالبی که در این کتاب ها جمع آوری شده است بر اساس نکات مهم درسی تهیه شده است، همچنین نمونه سوالات به کار رفته در این کتاب ها نیز بر اساس فراوانی آنها در امتحانات انتخاب  شده اند که این مسئله باعث می شود دانش آموز با سوالات مهم آشنا شوند.

بیشترین بارم سوالات در امتحان عربی مربوط به تمرینات تحلیل صرفی است که به اعراب کلمات و نقش آنها می پردازد، پس مشخص است که دانش آموز باید تسلط خوبی به این نکات قواعدی داشته باشد تا بتواند به خوبی امتحان را پشت سر بگذارد. ضمن این که برای یادگیری عربی یازدهم نیز موفق تر خواهند بود. همچنین عربی یکی از منابعی است که در کنکور نیز می تواند باعث پیش افتادن دانش آموزان از سایر داوطلبین باشد، پس می توان با شرکت در کلاسهای تقویتی به  تسلط خوبی در این درس رسید و در کنکور نیز عملکرد خوب و موفقی داشت.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.