ثبت نام

88904002 - 021

درخواست تدریس خصوصی ریاضی در تهران

یکی از نیاز های دانش آموزان تهرانی درخواست تدریس خصوصی ریاضی در تهران است.

اما همان طور که می دانید شهر تهران بسیار بزرگ است و تردد از سمتی به سمت دیگر آن یک مسافرت محسوب می شود و در کار خدماتی مثل تدریس خصوصی ریاضی ، زمان و همچنین بازدهی بسیار بسیار مهم است و اگر دبیری از مسافتی دور درخواست تدریس خصوصی ریاضی شما را قبول کند به دلیل این که مدت زمان زیادی را در ترافیک مانده است در کلاس بازدهی نخواهد داشت و جالب این که آن دبیر به دلیل این که مسافت بیشتری را طی کرده است تا به منزل شما برسد مبلغ بیشتری را هم می خواهد!

یکی از نیاز های دانش آموزان تهرانی درخواست تدریس خصوصی ریاضی در تهران است.

مُدرسانه برای بالا بردن کیفیت و پایین آوردن قیمت تدریس خصوصی ریاضی ابتدا بُعد مکان را برای دانش آموز در نظر می گیرد و دبیری را انتخاب می کند که در محله دانش آموز باشد که با این کار بتواند ایاب ذهاب دبیر را به صفر و بازدهی کلاس را به صد برساند.

بعد از آن شرایط و سوابق تحصیلی دانش آموز برسی شده و مناسب ترین دبیر برای دانش آموز که در همان نزدیکی هاست انتخاب می شود.

مُدرسانه با تجربه ۵ ساله در تدریس خصوصی ریاضی که به صورت تخصصی در این زمینه در تلاش است این هدف را دارد تا بهترین شرایط را برای درخواست تدریس خصوصی ریاضی دانش آموزان در تهران فراهم آورد و ضمن این که مُدرسانه با تیم قوی از دبیران در حال راه اندازی تدریس خصوصی ریاضی در کرج می باشد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.