ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل | علی صابری

اینجانب علی صابری نسب هستم فوق لیسانس ریاضیات رشته جبر و در تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل فعالیت می‌کنم.

اینجانب علی صابری نسب هستم فوق لیسانس ریاضیات رشته جبر و در تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل فعالیت می‌کنم.

اینجانب در حال حاضر نیز دانشجوی ارشد هوش مصنوعی نیز هستند و در دانشگاه هم معادلات دیفرانسیل تدریس می کند اما به طور کلی می‌توانم بگویم که تمرکز اصلی بنده بر روی معادلات دیفرانسیل دبیرستان است.

من در تدریس خصوصی معادلات دیفرانسیل و یا به طور کلی ریاضیات اولین کاری که می کنم سطح دانش آموز را مورد ارزیابی قرار می دهم و بعد از آن شروع به تدریس و یا حتی حل تمرین می‌کند زیرا دانش آموزی که دقیقا نمی داند در کلاس چه می گذرد قطعاً چیزی از ریاضیات و یا معادلات دیفرانسیل نخواهد فهمید.

من در تدریس خصوصی ریاضی بسیار بیان ساده ای دارد و سعی می کنم به دانش آموزان نشان دهم که یک مسئله را از زوایای مختلف ببیند و اینکه دانش آموز باید تشخیص دهد که آیا مطلب را فهمیده است یا خیر و اگر بگوید که مطلب را فهمیدم باید این صادقانه باشد و همچنین من هم از این بابت خیالم راحت باشد من همیشه سعی می‌کنم که از راه های مختلف تشخیص بدهم که آیا دانش آموز مطلب درسی را فهمیده است یا خیر و اساساً فقط به گفته دانش‌آموز اکتفا نمی‌کند و سعی می‌کنم که معادلات و دیفرانسیل را طوری تدریس می‌کنم که دانش آموزی که هیچ چیزی از این درس نمی داند بتواند به خوبی آن را فرا بگیرد.

از نظر بنده در حالت کلی روشی که می‌تواند به شهود دانش‌آموز کمک کند نگاشت یک مسئله به یک مثال عینی و قابل لمس است مثلا در ریاضیات گسسته چگونگی ارتباط ترکیب با ترتیب می‌تواند صرفاً با تغییر دریچه نگاه حاصل شود در صورت احتیاج به توضیح بیشتر باید مثالهای عینی بیشتری در مورد مبحث درسی مثلاً معادلات دیفرانسیل به دانش آموز گفت.

به طور کلی دبیر باید ساده ترین روش را برای انتقال مفاهیم ریاضی استفاده کند و همچنین با توجه به تجربه‌ای که در تدریس دارد باید در بیان خود و مثال های خود خلاقیت داشته باشد در این صورت می‌تواند تدریسی بی نقص از ریاضیات برای دانش آموزان ارائه دهد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.