ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی ریاضی پایه دوم | بهرام بهزادی

اینجانب بهرام بهزادی هستم دبیر درجه یک ریاضی چندین سال هست که در کار تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارم و حدودا” ۳ سال هم در تدریس خصوصی ریاضی دوم فعالیت داشته ام در مناطق مختلف تهران با موسسه های متفاوت ریاضی همکاری داشتم و در آنجا هم بیشتر تدریسم برای پایه دوم بود من معمولا” یک توضیح اولیه در مورد تدریس می دهم و چند مثال هم برای آن حل می کنم.

اینجانب بهرام بهزادی هستم دبیر درجه یک ریاضی چندین سال هست که در کار تدریس خصوصی ریاضی فعالیت دارم و حدودا" 3 سال هم در تدریس خصوصی ریاضی دوم فعالیت داشته ام در مناطق مختلف تهران با موسسه های متفاوت ریاضی همکاری داشتم و در آنجا هم بیشتر تدریسم برای پایه دوم بود من معمولا" یک توضیح اولیه در مورد تدریس می دهم و چند مثال هم برای آن حل می کنم.

بعد از این که روند تدریس پایه دوم کامل شد یک تمرین را من حل می کنم و تمرین های بعدی را می نویسم تا دانش آموز حل کند و روند حل تمرین را زیر نظر می گیرم که چطور حل کرده اند. و همچنین تمرین های مناسبی که دانش آموز بتواند در خانه حل کند و انگیزه بگیرد را برای منزل می دهم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.