ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی ریاضی مدرسانه | غزاله محمدی

مادر بزرگ دانش آموز غزاله محمدی در نیمه دوم فروردین سال ۹۷ با مُدرسانه تماس گرفتند و گفتند که غزاله در درس ریاضی ششم نمرات پایینی گرفته است.

پس از مشاوره و بررسی سابقه تحصیلی غزاله مشخص شد که عوامل مختلفی باعث افت تحصیلی او شده است و او توانایی لازم برای فراگیری ریاضی را دارد.

مادر بزرگ دانش آموز غزاله محمدی در نیمه دوم فروردین سال 97 با مُدرسانه تماس گرفتند و گفتند که غزاله در درس ریاضی ششم نمرات پایینی گرفته است.

در نتیجه یک جلسه خصوصی برای تدریس ریاضی غزاله و هم چنین تعیین نیاز او به چند جلسه دیگر برای رسیدن به نمره مطلوب ، با یک دبیر حرفه ای مدرسانه که بتواند نقاط قوت او را شناسایی کند هماهنگ شد.

پس از اولین جلسه مشخص شد که غزاله بسیار باهوش است و قدرت یادگیری خوبی دارد و می تواند در همین فرصت کم نمره ریاضی خود را بالا ببرد.

در نهایت این که پس از بررسی توانایی های غزاله و برنامه ریزی برای او ، هفته ای سه جلسه تدریس خصوصی ریاضی با ایشان هماهنگ شد و به دلیل یادگیری خیلی خوب غزاله ایشان نمره خیلی خوب در مدرسه گرفتند و ما هم از این بابت بسیار خوشحالیم و به دانش آموزانی مثل غزاله افتخار می کنیم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.