ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی ریاضی دوم ابتدایی در منزل

گلاب مدنی هستم معلم تدریس خصوصی درس ریاضی دوم ابتدایی در منزل حدودا” هفت سال است که در زمینه تدریس خصوصی فعالیت می کنم و در حال حاضر معلم مدرسه دوم ابتدایی هستم از تقویتی تا پیشرفته و تیزهوشان با دانش آموزان کار کردم.

گلاب مدنی هستم معلم تدریس خصوصی درس ریاضی دوم ابتدایی در منزل حدودا" هفت سال است که در زمینه تدریس خصوصی فعالیت می کنم و در حال حاضر معلم مدرسه دوم ابتدایی هستم از تقویتی تا پیشرفته و تیزهوشان با دانش آموزان کار کردم.

من در جلسه اول تدریس خصوصی سوالات به خصوصی را از دانش آموز دوم ابتدایی می پرسم و با این روش ایراد های تحصیلی او را مشخص می کنم و بعد از آن روش تدریسم را با دانش و سطح ریاضی آن دانش آموز هماهنگ می کنم تمرین ها را آماده می کنم و در جلسه بعدی بازدهی تدریس خود را بالا می برم این سبک آموزشی برای دانش آموز هم جذابیت دارد می داند که همه چیز برای او تنظیم شده است.

من در تدریس خصوصی برای تفهیم درس ریاضی از شکل و نمودار استفاده می کنم و به ساده ترین شکل ممکن ریاضی را به دانش آموز دوم دبستان آموزش می دهم.

در تمرین های منزل هم خیلی دقت می کنم و تمرین هایی را می دهم که دانش آموز بتواند با همان دانش کلاسی حل کند این کار به کمی صبر احتیاج دارد اما باعث انرژی و انگیزه دانش آموز در فراگیری درس ریاضی می شود.

سبک تدریس ریاضی من باعث می شود دانش آموز در تدریس و کشف مطالب و نتیجه گیری مطلب سهیم باشد و خود به کشف محتویات ریاضی بپردازد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.