ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی ریاضی دهم در تهران

یکی از مهمترین دغدغه والدین در تدریس خصوصی ریاضی دهم در تهران انتخاب معلم حرفه ای است.

از این رو روش های مختلفی مانند آگهی های تبلیغاتی و یا توصیه اطرافیان را برای انتخاب معلم در تدریس خصوصی ریاضی امتحان می کنند.

یکی از مهمترین دغدغه والدین در تدریس خصوصی ریاضی دهم در تهران انتخاب معلم حرفه ای است.

از بین این همه آگهی های تبلیغاتی نمی توان دقیقاً متوجه شد که کدام معلم می تواند نیازهای دانش آموزان را در تدریس خصوصی ریاضی بر طرف سازد زیرا تقریبا همه معلم ها در رزومه های خود مدعی تدریس حرفه ای ریاضیات هستند.

همچنین توصیه های اطرافیان هم به قدر کافی کارساز نخواهد بود زیرا ممکن است یک دانش آموز با یک روش خاصی که یک معلم به خوبی بلد است مطلب را بفهمد و دانش آموز دیگر نتواند با آن روش تدریس و یا آن معلم ارتباط خوبی برقرار سازد.

مهمترین مسائل در فرایند تدریس خصوصی ریاضی تعهد و پیگیری است.

مخصوصاً برای دانش آموزان دبیرستانی مانند پایه دهم که نیاز به توجه بیشتری دارد.

سامانه مدرسانه در تدریس خصوصی ریاضی دهم معلمانی را پرورش داده است که هر کدام متخصص یکی از رشته‌های ریاضی پایه دهم هستند.

یعنی معلمان ریاضی دهم در سه رشته تجربی، انسانی،ریاضی تقسیم شده اند هر یک بنا به تخصص خود مشغول به تدریس خصوصی ریاضی دهم در تهران هستند.

ضمن اینکه معلمان ریاضی دهم مدرسانه بسته به سبک تدریس شان، از یکدیگر تفکیک شده‌اند و وقتی که والدینی در هنگام ثبت نام با پشتیبانی مدرسانه تماس می گیرند و توضیحاتی در مورد فرزندشان و سوابق درسی او می‌دهند مدرسانه معلم مورد نظر را انتخاب می‌کند.

حتی با اینکه معلم خصوصی ریاضی دهم از طرف مدرسانه با دقت بسیار زیادی انتخاب می‌شود با این حال مدرسانه گزارش‌های معلم را بررسی می‌کند و از والدین دانش آموز در مورد نحوه تدریس دبیر نظرسنجی می‌کند در صورتی که مدرسانه احساس کند که معلم نمی‌تواند وظایف خود را به خوبی انجام دهد،معلم را تعویض خواهد کرد.

همانطور که میدانید به طور پیش فرض بسیار کم پیش می‌آید که دانش آموز تدریس خصوصی ریاضی یک جلسه‌ای داشته باشد .

عموماً تعداد جلسات خصوصی ریاضی بیش از ۱۰ جلسه است.

در نتیجه پیگیری مسئله ای حیاتی در نتیجه گرفتن دانش آموز است.

سامانه مدرسانه پشتیبانی بسیار دقیقی را با یک گروه چند نفره به دانش‌آموزان و والدین آنها ارائه می‌دهد.

این گزارش‌ها هر جلسه به والدین ارائه می‌شود تا آنها از جزئیات اتفاقات کلاس باخبر باشند و دقیقا بدانند که فرزندشان هر جلسه چقدر پیشرفت کرده و یا مطالبی را یاد گرفته است.

به طور کلی یکی از خدمات مهم سامانه مدرسانه تدریس خصوصی ریاضی دهم در تهران است که این کار را با دبیران و یک گروه پشتیبانی حرفه ای به انجام می رساند.

برای ثبت نام در تدریس خصوصی ریاضی دهم در منزل لطفاً با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید.

۰۲۱۴۴۰۲۵۸۶۰

۰۲۱۲۶۵۷۰۸۱۰

۰۲۱۶۶۱۹۸۲۱۵

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.