ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی ریاضی در تورنتو + ویدیو

ریاضیات یکی از دروس مهم سیستم های آموزشی در سراسر دنیا ست. فرقی نمی کند در کدام کشور درس می خوانید، دانستن مهارت های ریاضی و یادگیری آن به شما کمک می کند تا مسیر هموار تری را در تحصیل در پیش داشته باشید، به ویژه قبل از ادامه تحصیل در دانشگاه، درس ریاضی به عنوان یک واحد درسی عمومی در تمامی مقاطع تحصیلی و کشورهای دنیا تدریس می شود.

از آنجایی که ایرانیان زیادی به کشورهای مختلف مهاجرت کرده و در آنجا به ادامه تحصیل می پردازند، یکی از مشکلات عمده این عزیزان یادگیری مفهومی ریاضی است، شاید تسلط بسیاری از عزیزان به زبان انگلیسی یا زبان کشور مقصد آنقدر زیاد نباشد که بتوانند به خوبی مهارت های ریاضی آموزش داده شده توسط اساتید را درک کنند، مدرسانه با هدف آموزش آنلاین ریاضیات به عزیزان ایرانی مقیم خارج از کشور، گام اول آموزش آنلاین ریاضیات در تورنتو را برداشته است که شما عزیزان می توانید از طریق اسکایپ با مجموعه ما تدریس خصوصی ریاضی در پایه های مختلف داشته باشید. در ادامه به تفصیل در مورد آموزش آنلاین ریاضیات صحبت می کنیم.

تدریس خصوصی ریاضی در تورنتو
تدریس خصوصی ریاضی در تورنتو

اهمیت تدریس درست ریاضیات

همه به خوبی می دانیم که ریاضیات یکی از دروس کاربردی و البته مفهومی است، به این معنا که نمی توان تمام مباحث مربوط به این درس را حفظ کرد بلکه باید مفاهیم را به خوبی فهمیده و آنها را درک کنیم، چرا که ریاضیات یک درس پیوسته است و اکثر مباحث آن مثل دانه های زنجیر به هم متصل است، بنابراین عدم درک صحیح برخی مباحث درسی میتواند منجر به عدم یادگیری دروس در سالهای بالاتر باشد، به همین دلیل توصیه می شود که چنین درسی را حتما به صورت مفهومی آموخته و کاملا به مباحث آن مسلط باشید.

یکی از راه های فهم مباحث ریاضیات، درک کردن مفاهیم آن است، شیوایی کلام مدرس و همچنین قدرت انتقال مفاهیم درسی به دانش آموز، از جمله مواردی است که می تواند در یادگیری ریاضیات بسیار تاثیرگذار باشد با این تفاسیر به نظر می رسد یادگیری ریاضی برای کسانی که مجبورند این درس را به زبان دیگری جز زبان مادری بیاموزند کمی سخت خواهد بود . توصیه ما به همه عزیزانی که خارج از کشور اقامت دارند و در حال تحصیل هستند این است که اگر در یادگیری ریاضیات به زبان انگلیسی دچار مشکل هستند با یک معلم کارآمد و ماهر ریاضی را به زبان مادری خود بیاموزند. این آموزش مفهومی ریاضی می تواند به صورت تدریس خصوصی آنلاین باشد، به این ترتیب دسترسی به معلمان با تجربه و ماهر مدرسانه در هرکجای دنیا کار ساده ای خواهد بود.

ویژگی های یک معلم ریاضی خوب آنلاین

ریاضی یک درس معلم محور است، به این معنا که شما اگر تجربه ای از مفاهیم این درس نداشته باشید، تا زمانی که یک معلم یا استاد راهنمای شما نباشد، نمی توانید از مباحث جدید سر در بیاورید. بنابراین اهمیت همراهی یک معلم خوب و با تجربه می تواند در یادگیری بسیار تاثیرگذار باشد. اگر بخواهیم در مورد ویژگی های یک معلم خوب صحبت کنیم می توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

داشتن دانش بالا: یکی از مهمترین ویژگی های یک معلم ریاضی خوب، داشتن دانش بالا در ریاضیات است، هرچه علم مدرس نسبت به دروسی که تدریس می کند بیشتر باشد، تسلط بیشتری بر دروس خواهد داشت و به این ترتیب می تواند مطالب بیشتر و کاربردی تری نیز در اختیار دانش آموز قرار دهد.

فن بیان قوی: شاید بتوان گفت داشتن فن بیان قوی و قدرت انتقال مفاهیم درسی نسبت به دانش بالا در اولویت قرار می گیرد. یک معلم با تجربه و مهارت، باید بتواند آنچه آموخته است را به دیگران انتقال دهد. به ویژه در مورد درسی مثل ریاضیات شیوه های تدریس و همچنین موفقیت در انتقال دادن نکات درسی به دانش آموز بسیار اهمیت دارد، چرا که دانش آموز زمانی می تواند مفاهیم ریاضیات را به خوبی درک کند که با بیانی ساده و روشن برای او شرح داده شوند.

تسلط به شیوه های آموزشی: دانستن شیوه های مختلف آموزشی در مورد درسی مثل ریاضیات بسیار اهمیت دارد، میزان یادگیری و استعداد دانش آموزان در یادگیری ریاضیات کاملا متفاوت است، به همین دلیل، یک معلم خصوصی ریاضی خوب باید به شیوه های جدید و متنوع تدریس ریاضی آشنا باشد تا بتواند متناسب با استعداد و توانایی های هر دانش آموز، شیوه درسی مناسبی اتخاذ کند.

شناخت روحیه و شخصیت دانش آموزان: اگر مدرس خصوصی بتواند به خوبی روحیه و شخصیت دانش آموزان را شناسایی کند، ارتباط ذهنی و روانی بهتری نیز، با آنها خواهد داشت و به این ترتیب می تواند با آرامش بیشتر و همچنین تسلط بهتر به جو کلاس خصوصی، مفاهیم درسی را آموزش داده و شرایط را مدیریت کند.

آیا می توان ریاضی را آنلاین تدریس کرد؟

در سال های اخیر استفاده از تکنولوژی در امر آموزش بسیار پیشرفت داشته و این مسئله با شروع کرونا و شیوع آن در تمام دنیا، اهمیت استفاده از فضای مجازی برای آموزش را به خوبی نمایان ساخته است. استفاده از اینترنت و زیرساخت های موجود در آن برای آموزش امری است که مزایای بسیاری دارد، در این بخش می خواهیم به یک سوال مهم پاسخ دهیم، این که آیا درسی مثل ریاضیات را می توان به صورت آنلاین فرا گرفت یا خیر؟

در پاسخ باید گفت این مسئله به دو عامل مهم بستگی دارد که شامل انتخاب صحیح یک مدرس با تجربه و همچنین فضای مناسب می باشد.

یکی از مهمترین فاکتورهای یادگیری ریاضیات داشتن تمرکز بالا است، ممکن است برخی به شیوه های آموزش آنلاین این ایراد را وارد کنند که دانش آموز نمی تواند به خوبی در فضای آموزشی قرار گیرد و تمرکز کافی نخواهد داشت. اما باید بدانیم که انگیزه یادگیری و همچنین علاقمندی به آموزش می تواند هر دانش آموزی را پای کلاس آنلاین بنشاند، توصیه ما این است که دانش آموزان سعی کنند بهترین زمان از نظر آمادگی روحی و روانی را به کلاس های آنلاین اختصاص داده و فرآیند آموزش را در اتاقی آرام و بدون فاکتورهایی که تمرکز را به هم میریزد آغاز کنند.

نکته بعدی که باید به آن اشاره کنیم، توانمندی مدرس و همچنین توانایی او برای مدیریت کلاس آنلاین است، به همین دلیل هم در ابتدا اشاره کردیم که در زمینه انتخاب مدرس خصوصی باید یک انتخاب درست داشت.

اگر مواردی که به آنها اشاره شد، رعایت شود، مطمئنا” می توان برای یادگیری ریاضیات نیز به کلاس های آنلاین امیدوار بود.

ریاضیات یکی از دروس مهم سیستم های آموزشی در سراسر دنیا ست. فرقی نمی کند در کدام کشور درس می خوانید، دانستن مهارت های ریاضی و یادگیری آن به شما کمک می کند تا مسیر هموار تری را در تحصیل در پیش داشته باشید، به ویژه قبل از ادامه تحصیل در دانشگاه، درس ریاضی به عنوان یک واحد درسی عمومی در تمامی مقاطع تحصیلی و کشورهای دنیا تدریس می شود.
کلاس خصوصی آنلاین

مزایای استفاده از کلاس های آنلاین

– شاید بتوان گفت مهمترین مزیت استفاده از کلاس آنلاین دسترسی داشتن به بهترین و با تجربه ترین اساتید در سراسر دنیا  است، این امکان به ویژه برای آن دسته از دانش آموزانی که در خارج از کشور تحصیل می کنند، امکان استفاده از مدرس ریاضی فارسی زبان را مهیا می کند و می تواند نقش موثری در موفقیت آموزش آنها داشته باشد.

– با استفاده از کلاس های آنلاین به شکل قابل توجهی در وقت و هزینه ها صرفه جویی می شود، می توان گفت به جز هزینه اینترنت و شهریه حضور در کلاس های خصوصی، هیچ مبلغ اضافه ای برای رفت و آمد و هزینه های جانبی نخواهید داشت. از طرفی این کلاس ها می تواند زمان صرف شده برای رفت و آمد را صرفه جویی کرده و از آن زمان برای انجام کارهای مهمتری استفاده کرد. حضور در کلاس های آنلاین بیش از ۶۰ درصد زمان مصرفی برای شرکت در کلاس های حضوری را صرفه جویی می کند که در بلندمدت زمان بسیار قابل توجهی است.

– بسیاری از محدودیت های موجود در کلاس های حضوری مثل دوری راه، تداخل ساعات درسی، شاغل بودن و یا نداشتن وقت کافی برای حضور در جلسات و … در کلاس های آنلاین وجود ندارد و برنامه ریزی ساعتی آن مطابق با شرایط دانش آموز صورت میگیرد.

– امکان نظارت و پیگیری و از سوی خانواده در کلاس های آنلاین بیشتر است، حتی می توانند بدون ایجاد اختلال در روند کلاس از شیوه تدریس و مدیریت کلاس توسط معلم آگاه شوند تا از موثر بودن آموزش اطمینان حاصل کنند.

– کلاس های آنلاین مدرسانه توسط مدرسین این مجموعه ضبط شده و شما می توانید بار ها و بار ها از آن استفاده کنید

چه کسانی می توانند از کلاس های ریاضی آنلاین استفاده کنند؟

در مورد این که کلاس های آنلاین برای چه کسانی سودمند است باید گفت، تقریبا هرکسی می تواند از این کلاس ها استفاده کند و محدودیتی در این مورد وجود ندارد، امکان استفاده از کلاس های آنلاین برای تمام دانش آموزان فراهم است، به این ترتیب هر دانش آموز در هرجای دنیا می تواند به راحتی به امکانات لازم برای یادگیری ریاضی از جمله اساتید با تجربه دسترسی داشته باشند.

استفاده از کاس های آنلاین محدودیت زمانی و مکانی نداشته و می توان به خوبی از پتانسیل های موجود در این زمینه برای پیشرفت تحصیلی به ویژه در یادگیری ریاضیات استفاده کرد. این مسئله می تواند یک راهبرد موثر و کارآمد در زمینه استفاده از کلاس های آنلاین تدریس خصوصی ریاضیات برای دانش آموزان ایرانی مقیم خارج از کشور باشد.

همچنین مدرسانه با استفاده از دبیران بین المللی ریاضی ، می تواند شرایط آموزش ریاضی به زبان انگلیسی را برای همه دانش آموزان دنیا فراهم کند.

کلاس خصوصی ریاضی آنلاین چگونه است؟

معمولا شیوه تدریس آنلاین ریاضیات بستگی به روش های تدریسی مدرس دارد، معمولا برای این کلاس ها یک برنامه آموزشی هدفمند به صورت بلندمدت و قابل تقسیم به مراحل کوچکتر و اهداف کوتاه مدت توسط مدرس تهیه شده و به خانواده دانش آموز ارائه می شود. ساعات و تعداد جلسات مطابق با نیاز دانش آموز و همچنین میزان تسلط او به مباحث درسی مشخص می شود، توصیه بر این است که دانش آموز به صورت مداوم از کلاس های خصوصی استفاده کند تا در زمان امتحان با یک مرور کلی بتواند به راحتی برای امتحان آمادگی لازم را کسب کند.

در هرجلسه معلم آنلاین ریاضی، تدریس را شروع کرده و مفاهیم را بیان می کند، بعد نوبت به حل چند مثال ساده از هر مبحث می رسد، دانش آموز اگر در این مرحله سوال یا اشکالی داشته باشد می تواند از معلم خود بپرسد. بعد از این که تمام مباحث تدریس شده و به سوالات دانش آموز پاسخ داده شد، نوبت به حل تمرین ها توسط دانش آموز می رسد. بسیاری از اساتید ریاضی نمونه سوالاتی را به عنوان تمرین به دانش آموز می دهند تا برای تمرین در منزل از آنها استفاه کنند. این تمرین و تکرارها باعث می شود که مباحث درسی به خوبی در ذهن دانش آموز جای گرفته و به تمام نکات مهم و شیوه طراحی سوالات پی ببرد.

معمولا در جلسه بعدی از تدریس، ابتدا اشکالات و سوالات دانش آموز پاسخ داده می شود، می توان یک ارزیابی کوچک برای بررسی میزان تسلط دانش آموز به مفاهیم داشت و سپس شروع به تدریس مباحث جدیدتر کرد.

پس از چند جلسه تدریس خصوصی ، معلمان با استفاده از امکانات سایت مدرسانه از دانش آموزان، آزمون آنلاین می گیرند که این آزمون ها به طور سفارشی توسط دپارتمان طراحی سوال مدرسانه برای هر دانش آموز به طور مجزا تهیه می شود و پس از پایان آزمون دانش آموز می تواند کارنامه خود را دریافت نماید.

کلاس خصوصی ریاضی در تورنتو کانادا

تورنتو یکی از شهرهای کانادا است که ایرانیان زیادی در آن اقامت دارند، تیم مدرسانه به منظور ایجاد امکانات برای عزیزانی که نیاز به آموزش های خصوصی در زمینه یادگیری ریاضیات دارند تصمیم گرفته است، به صورت آنلاین اقدام به آموزش خصوصی ریاضیات به دانش آموزان ایرانی در تورنتو کند. این امکان به دانش آموزان ایرانی محصل در کانادا اجازه می دهد تا با استفاده از دسترسی به بهترین اساتید ریاضیات در ایران، بتوانند به خوبی ریاضیات را آموخته و در این درس موفق باشند.

یادگیری مفاهیم ریاضی از زبان یک مدرس فارسی زبان می تواند بسیار موثرتر از حضور در کلاس های یک مدرس انگلیسی زبان باشد، به ویژه برای آن دسته از دانش آموزانی که به تازگی مهاجرت کرده و تسلط کافی به زبان انگلیسی ندارند.

از آنجایی که ریاضیات یک درس کاملا مفهومی است، باید بتوان آن را به زبان کاملا ساده و روان برای دانش آموزان شرح داد، این مسئله در مورد یادگیری ریاضیات برای مقاطع تحصیلی پایین تر اهمیت بیشتری دارد، چرا که آموزش مفاهیم به زبان ساده برای دانش آموزانی که هنوز به رشد کلامی و زبانی بالا نرسیده اند بسیار سخت است، چرا که مدرس واژگان محدودی برای بیان توضیحات خود خواهد داشت.

بنابراین بهتر است که یک مدرس کاملا با تجربه و مهار کافی و آشنا به روش های تدریس استاندارد در اختیار داشته باشید تا بتوانید به راحتی مباحث را آموخته و همچنین برای شرکت در امتحانات آماده شوید.

در کلاس های آنلاین مدرسانه، بهترین اساتید تدریس ریاضیات آماده اند تا مهارت ها و تجربیات خود در زمینه ریاضی، در مقاطع مختلف تحصیلی را به صورت آنلاین در اختیار دانش آموزان ایرانی مقیم تورنتو گذاشته و آنها را در راه یادگیری ریاضیات یاری کنند.

همچنین برای کسب اطلاعات بیشتر از تریس آنلاین می توانید به صفحه تدریس آنلاین ریاضی در همه پایه ها مراجعه کنید

 

کلام آخر

همانطور که در ابتدا هم اشاره کردیم، ریاضیات یک درس بسیار مهم است که یادگیری آن می تواند یک چالش جدی برای دانش آموز باشد، این شیوه های تدریس و پیگیری و مهارت معلم است که می تواند در یادگیری این درس به دانش آموزان کمک اساسی کند. هیچ فرقی نمی کند در کجای دنیا ساکن باشید، با استفاده از تکنولوژی روز دنیا یعنی اینترنت در هر ساعت از شبانه روز می توانید از مزایای کلاس های آنلاین بهره مند شده و با چالش یادگیری ریاضیات روبه رو شوید.

مدرسانه با بهره گیری از تجربه و علم بهترین اساتید تدریس ریاضی در ایران، امکان استفاده از کلاس های آنلاین ریاضی به زبان مادری را برای دانش آموزان ایرانی در سراسر دنیا فراهم کرده است، استفاده از این کلاس ها برای دانش آموزان محصل در تورنتوی کانادا گام نخست تلاش مدرسانه برای تحقق شعار این مجموعه یعنی ” آینده را تصاحب کن” می باشد. امیدواریم بتوانیم با فراهم کردن این شرایط لذت آموزش ریاضیات را به دانش آموزان ایرانی در سراسر دنیا هدیه کنیم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

3 پاسخ

  1. با سلام بنده دبیر رباضی ومدرس دانشگاه با مدرک دکتری رباضی و۳۰سال سابقه تدریس در ریاضی آمادگی خود را برای تدریس آنلاین برای دانش آموزان خارج از کشور اعلام می کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.