ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی ریاضی در تهران

تدریس خصوصی ریاضی در تهران توسط تیم مدرسانه انجام می پذیرد این تیم تشکیل شده از دبیران باتجربه و باسابقه حداقل ۷ ساله در تدریس خصوصی ریاضی و همچنین مشاوران با تجربه در ثبت نام و انتخاب درست دبیر ما در تدریس خصوصی ریاضی تمام استانداردهای تدریس را رعایت می‌کنیم.

نکته اول اینکه دبیری که مهارت کافی برای تدریس را ندارد حتی با قیمت بسیار پایین نیز تایید نمی کنیم زیرا معتقدیم وقت دانش آموزان و اولیاء اهمیت بسیار زیادی دارد.

تدریس خصوصی ریاضی در تهران توسط تیم مدرسانه انجام می پذیرد این تیم تشکیل شده از دبیران باتجربه و باسابقه حداقل 7 ساله در تدریس خصوصی ریاضی و همچنین مشاوران با تجربه در ثبت نام و انتخاب درست دبیر ما در تدریس خصوصی ریاضی تمام استانداردهای تدریس را رعایت می‌کنیم.

نکته دوم اینکه بهتر است در تدریس خصوصی ریاضی دبیر مناسب دانش آموز انتخاب شود در اغلب اوقات بعضی از دبیران معتقدند که هر درسی را می توانند تدریس کنند و به انواع پیشنهادات پاسخ مثبت می‌دهند اما این از نظر ما کار استانداردی در تدریس خصوصی ریاضی نیست زیرا تدریس درس و کارگشا در صورتی محقق خواهد شد که شخص تجربه و مهارت کافی در تدریس پایه مربوطه را داشته باشد و همچنین بهتر است بدانید هر دبیری در اثر تکرار یک سبک بخصوص را در تدریس دارد و به صورت ناخودآگاه از آن سبک در تمام جلسات تدریس خصوصی خود استفاده میکند پس بهتر است برای هر دانش آموزی دبیر مخصوص به او انتخاب شود و این نیاز است که یک موسسه تجربه کافی و همچنین دانش کافی برای تحلیل وضعیت دانش آموز و انتخاب دبیر را داشته باشد.

مدرسانه بعد از تجربه چند ساله و برقراری هزاران جلسه تدریس خصوصی در تهران اکنون تعداد زیادی از دبیران حرفه ای و همچنین با اخلاق را در تیم خود دارد و همچنین مشاوران با تجربه ای که پس از سالها تکرار و تمرین اکنون می‌توانند دبیری را برای دانش آموزان انتخاب کنند که بتوانند با کمترین تعداد جلسات دانش آموز را به نتیجه لازم برسانند ضمن اینکه قیمت تدریس خصوصی در مدرسانه در کل شهر تهران به یک قیمت می باشد زیرا مادر مدرسانه ایاب و ذهاب دبیر و بعد مسافت را حذف کرده ایم و این باعث شده است که بتوانیم یک قیمت ثابت برای تدریس خصوصی ریاضی در تهران دست پیدا کنیم.

درواقع تدریس خصوصی ریاضیات اولین انتخاب اکثر پدر و مادرها در مواقع امتحان است، از آنجایی که ریاضی یک درس چالش برانگیز برای اکثر دانش آموزان محسوب می شود، والدین برای موفقیت فرزند خود در این درس سعی می کنند با استخدام معلم خصوصی ریاضی مشکل را برطرف کنند. اما نکات مهمی در مورد تدریس خصوصی ریاضی در تهران و شهرهای بزرگ وجود دارد که در این صفحه به آن می پردازیم.

تدریس خصوصی ریاضی در تهران

در تمام شهرها و کلان شهرهای بزرگ یک مسئله بسیار مهم در مورد تدریس خصوصی وجود دارد و آن حضور هزاران معلم خصوصی ریاضی با سطح سواد، مدرک و توانایی های مختلف است، این که چه زمانی معلم خصوصی ریاضی استفاده کنیم، از کجا بهترین معلم خصوصی ریاضی را پیدا کنیم؟ شرایط تدریس خصوصی ریاضی و همچنین قیمت تدریس خصوصی ریاضی از جمله مواردی است که در این زمینه باید پاسخ داده شود.

تدریس خصوصی ریاضی برای چه کسانی لازم است

اگر کمی منطقی به این سوال نگاه کنیم باید بگوییم که هر کسی با هر سطح و پایه درسی می تواند از مزایای کلاس های خصوصی ریاضیات بهره مند شود. این مسئله به اشتباه در میان عامه مردم رایج است که کلاس های تقویتی یا کلاس خصوصی ریاضی فقط برای بچه هایی با پایه تحصیلی ضعیف است. اما حتی یک دانش آموز نابغه در ریاضیات برای پیشبرد استعداد و قرار گرفتن در مسیر درست یادگیری نیاز به معلم خصوصی ریاضی دارد تا نقش رهبر و راهنما را برای او ایفا کند، پس نمی توان گفت که کلاس های ریاضی فقط برای دانش آموزان ضعیف است، بلکه هرکس هدفمند به سوی آینده تحصیلی خود قدم بر می دارد می تواند از کلاس خصوصی بهره مند شود.

اولولیت استفاده از تدریس خصوصی

دانش آموزان از نظر سطح یادگیری ریاضیات به سه دسته تقسیم می شوند، دانش آموزانی که علم بالایی دارند، دانش  آموزان سطح متوسط و دانش آموزان ضعیف. در واقع هر کدام از این دسته با توجه به اهداف و شرایطی که دارند می توانند از ویژگی های تدریس خصوصی ریاضی برای موفقیت بهره مند شوند. به این مثال ها دقت کنید

یادگیری نکات، حل تمرین، آمادگی امتحان

دانش آموز با سطح علمی بالا به خوبی نکات درسی را در کلاس می آموزد، قدرت تجزیه و تحلیل بالایی دارد و به خوبی از پس امتحانات و تمرینات بر می آید. اما حتی این دانش آموز در شرایط حساسی چون شرکت در آزمون های تیزهوشان، امتحانات نهایی، انتخاب رشته و شرکت در کنکور برای عملکرد بهتر نیاز به یک راهنما دارد، بنابراین در اکثر موارد کلاس های خصوصی ریاضیات برای این سطح از دانش آموزان شامل یادگیری نکات کاربردی ریاضی، حل تمرین و بالا نگه داشتن سطح آمادگی دانش آموز است.

یادگیری روش های مطالعه، حل تمرین های فراوان و ایجاد انگیزه

در دانش آموزی با سطح علمی ریاضیات در حد متوسط، کلاس های خصوصی ریاضی می تواند یک انتخاب هدفمند باشد، این دانش آموزان با یادگیری بهتر مطالب درسی ریاضی، حل تمرین های بسیار از هر فصل و همچنین یادگیری روش های مطالعه می توانند عملکرد بهتری را ارائه داده و به سطح دانش  آموزان قوی راه پیدا کنند.

تدریس خصوصی ریاضی برای این دسته از دانش آموزان همانند یک باشگاه بندسازی است، تمرین کردن به موقع، استفاده از مکمل های درسی مناسب و استاندارد و روش های صحیح مطالعه ذهن این دانش آموزان را قوی می سازد و قدرت تجزیه و تحلیل آنها را بالا می برد.

علاقمندی به ریاضیات، ارائه مثال ها و تمرین های مختلف، یادگیری درس

در مورد دانش آموزانی که در یادگیری ریاضی مشکل دارند، تدریس خصوصی ریاضی یک درمان قطعی است، این دانش آموزان باید از کلاس های خصوصی ریاضی در تمام طول سال تحصیلی بهره مند باشند، در واقع استفاده از معلم خصوصی تنها در زمان امتحان همانند یک مسکن عمل می کند و چاره درد نیست، چنین انتخابی با یک نتیجه مقطعی مشکل اصلی دانش آموز را پنهان کرده و در سالهای بعد این مشکل با ریشه های عمیق تر دوره درمانی بیشتری را طلب می کند.

دانش آموز ضعیف به دلیل عدم توانایی در حل مسائل و اختلالات یادگیری ( با هر دلیل و عاملی ) به یک سرخوردگی در یادگیری رسیده است، او تصور می کند که هرگز ریاضی یاد نمیگیرد، به همین دلیل حتی ممکن است از ریاضیات متنفر باشد، برای چنین دانش آموزانی داشتن معلم خصوصی ریاضی نه یک انتخاب بلکه یک الزام است.

به ویژه در مقاطع تحصیلی پایین چون دوره ابتدایی یا متوسطه اول این یک معلم خصوصی ریاضی با تجربه و مهارت بالا است که می تواند مسیر تحصیلی دانش آموز را از یک دانش آموز بی انگیزه به یک شاگرد باهوش و فرصت طلب تغییر دهد. این دست دانش آموزان برای حصول نتیجه بهتر نیاز به تشریح کامل دروس، حل مثالهای مختل، حل تمرین های طبقه بندی شده فراوان و همچنین یادگیری اصول و روش های مطالعه درس ریاضی دارند، ضمن این که با کمک یک مشاور تحصیلی باید دلیل عدم یادگیری یا عدم تمرکز دانش آموز نیز بررسی شود.

قیمت تدریس خصوصی ریاضی در تهران

معمولا قیمت کلاس های خصوصی ریاضیات بر اساس ساعات درسی مورد نیاز دانش آموز و پایه مورد نظر او مشخص می شود، بنابراین نمی توان یک رقم قطعی در این زمینه اعلام کرد، برای اطلاعات بیشتر در این زمینه می توانید با کارشناسان مدرسانه در این حوزه تماس بگیرید و یا به صفحه قیمت تدریس خصوصی ریاضی در تهران مراجعه کنید.

بهترین معلم خصوصی ریاضی در تهران

در این بخش باید اشاره کنیم که لزوما هر شخصی با مدرک تحصیلی بالا نمی تواند بهترین مدرس خصوصی ریاضی در مقاطع مختلف تحصیلی باشد. به طور مثال شاید تدریس خصوصی ریاضی دبستان برای یک شخص با مدرک دکترای ریاضیات کار سختی باشد، تدریس خصوصی یک کار تخصصی و در عین حال مهارتی است، اشخاصی که در این زمینه دارای رزومه موفق و مهارت انتقال مطالب درسی هستند باید در اولویت قرار گیرند.

ما سعی کرده ایم که بهتری اساتید تدریس خصوصی ریاضیات در تهران را برای کمک به دانش آموزان ایرانی در یک تیم حرفه ای گرد هم آوریم، با استفاده از شیوه تدریس خصوصی آنلاین ریاضی توسط بهترین ها در مدرسانه، دانش آموزان سراسر کشور امکان دسترسی به بهترین اساتید ریاضی تهران را خواهند داشت.

هدف ما برداشتن مرزهای جغرافیایی و ذهنی در یادگیری ریاضیات است، مدرسانه همواره تلاش کرده است که امکان شرایط عالی برای تدریس خصوصی ریاضی هم برای مدرسان زحمتکش و نمونه کشور و هم برای دانش آموزان سختکوش و آینده نگر فراهم سازد. با مدرسانه می توانید لذت یادگیری ریاضی را در هر مقطع تحصیلی که هستید تجربه کنید.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.