ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی فیزیک در تهران

سامانه مُدرسانه پس از درخشش در تدریس تخصصی ریاضی قسمت تدریس خصوصی فیزیک در تهران را راه اندازی نموده است.

در دنیای رقابتی امروز دانش آموزان برای درخشش در عرصه های تحصیلی نیاز دارند تا مطالب درسی را به شکل مفهومی یاد بگیرند تا برای هر آزمونی آماده باشند.

سامانه مُدرسانه پس از درخشش در تدریس تخصصی ریاضی قسمت تدریس خصوصی فیزیک در تهران را راه اندازی نموده است.

همانطور که می دانید روش های یادگیری و سرعت درک دانش‌آموزان با یکدیگر متفاوت است در نتیجه نمی توان با یک روش به همه دانش آموزان آموزش داد.

سامانه مُدرسانه در تدریس خصوصی فیزیک در تهران همانند تدریس خصوصی ریاضی عمل می کند یعنی روی تفهیم مطالب فیزیک و آموزش مفهومی آن تمرکز دارد.

برای آموزش مفهومی فیزیک لازم است که ابتدا اطلاعاتی از دانش آموز و درباره نحوه یادگیری او داشته باشیم و همچنین سرعت درک او را مورد بررسی قرار دهیم.

دبیران فیزیک مُدرسانه آموزش دیده اند تا به صورت مفهومی تدریس کنند و پس از برگزاری اولین جلسه و اطلاعاتی که از پشتیبانی درباره سابقه دانش آموز دریافت می کنند روش تدریس خود را به موسسه اطلاع دهند و پس از تایید پشتیبان آموزشی روش مخصوص تدریس به دانش آموز موردنظر را ادامه دهند.

حتی ممکن است بعد از قوت گرفتن دانش آموز در درک مطالب درسی فیزیک روش معلم نیز با دانش آموز تغییر کند یعنی ما در تدریس خصوصی فیزیک معتقدیم که نه تنها نباید به همه دانش آموزان به یک روش آموزش داد بلکه پس از تغییر سطح آموزشی دانش آموز نیز باید روش تدریس تغییر کند.

ما پس از این که در مدرسانه با یک نظام آموزشی قوی توانستیم به خوبی از پس اموزش تخصصی ریاضی بر بیاییم برای تدریس خصوصی فیزیک نیز یک نظام آموزشی قوی با کمک دبیران باتجربه و مشاوران آموزشی قوی تهیه کردیم که بر اساس اصول آن اقدام به تدریس تخصصی فیزیک خواهیم کرد.

حتی در گزینش دبیران نیز حساسیت های لازم را به کار بردیم و دبیرانی را انتخاب کردیم که فیزیک را به طور واقعی درک کرده باشند و بتوانند از مثالهای عینی و فوق‌العاده‌ای برای درک بهتر مطالب استفاده کنند.

به دلیل اینکه تمام دبیران فیزیک مدرسانه تمام وقت در سراسر تهران در این سامانه مشغول به فعالیت هستند شما دانش آموزان عزیز در انتخاب روز و ساعت کلاس آزادی عمل بیشتری خواهید داشت.

برای ما بسیار مهم است که دانش آموزان نتیجه لازم را از تدریس خصوصی بگیرند به همین دلیل ما به همه مدرسین آموزش داده ایم که پس از برگزاری جلسه تدریس خصوصی گزارش کاملی را از وضعیت دانش آموز برای ما ارسال کنند تا تیم پشتیبانی پس از بررسی کامل این گزارش ها ، روش های تکمیلی برای تدریس بهتر را به دبیر مربوطه یاد آوری کنند و همچنین آن گزارش ها جهت با لا بردن بهره وری کلاس ها به والدین دانش آموز ارسال می گردد.

به طور کلی برای مدرسانه این موضوع بسیار اهمیت دارد که معلم بتواند ارتباط عمیقی با دانش آموز برقرار کند زیرا به واسطه این ارتباط می تواند تدریس و باز خورد بهتری از کلاس خود داشته باشد .

برای ما اعتماد به نفس دانش آموز بسیار اهمیت دارد به همین دلیل در نظام آموزشی که ما برای تدریس خصوصی فیزیک تهیه کرده ایم نوع تدریس در سطح های مختلف مشخص شده و یکی از این مواردی که روی آن تاکید داشته ایم افزایش اعتماد به نفس دانش آموز برای حل مثال ها و فهم مطالب پیچیده تر فیزیک است.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.