ثبت نام

88904002 - 021

تدریس خصوصی آمار | مژگان نوری

اینجانب مژگان نوری با مدرک فوق لیسانس ریاضی به مدت ۹ سال است که در حال تدریس خصوصی آمار و ریاضیات ۱ و ۲ و حسابان هستم.

اینجانب مژگان نوری با مدرک فوق لیسانس ریاضی به مدت 9 سال است که در حال تدریس خصوصی آمار و ریاضیات 1 و 2 و حسابان هستم.

از سال ۸۸ که شروع به تدریس ریاضی کردم به دلیل علاقه ام به آمار با همین درس شروع به تدریس خصوصی کردم و دانش آموزان زیادی را به قبولی رساندم.

در همان ابتدای تدریس خصوص یاد گرفتم به باید در دانش آموز ایجاد رغبت کنم و به او انگیزه بدهم تا او بتواند ریاضی را با علاقه دنبال کند.

در تدریس خصوصی بسیار صبور هستم و با توجه به سطح هر دانش آموزی به او آمار را آموزش می دهم.

من در تدریس آمار از مثال های عینی استفاده می کنم و از واقعیت های جامعه و استفاده هایی که از آمار می شود را در کلاس به دانش آموز توضیح می دهم تا هدف از خواندن ریاضی را به او نشان دهم.

بنده در تدریس ریاضیات به روش ترکیبی ریاضیات رو توضیح میدم به عنوان مثال در مبحث حد بنده یکبار قوانین قدر مطلق ، جزصحیح ، تعیین علامت و خیلی از مباحث رو در حد میگم که دانش آموز علاوه بر یادگیری حد خیلی مطالب رو دوباره یادآوری کنه.

از نظر من معلم ریاضی باید خودش تسلط کافی رو ی مبحث درسی مثلا” آمار داشته باشد و دانش آموز را از لحاظ روانشناسی تجزیه و تحلیل کند و روش صحیح تدریس را برای هر دانش آموز با توجه به ویژگی های شخصیتی او انتخاب کند و از مثال های مبتدی و قابل درک برای دانش آموزان استفاده کند و همچنین هدف از یادگیری هر مبحثی از ریاضیات را به روشنی بیان کند و از همه مهمتر دانش اموز را در روند تدریس شریک سازد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.