ثبت نام

88904002 - 021

بهترین معلم های ریاضی یازدهم (خانم و آقا) + نمونه تدریس

درس ریاضی پایه یازدهم برای دانش آموزان یازدهمی بسیار مهم می باشند و همه این عزیزان دوست دارند این درس از پایه یازدهم را به خوبی فرا گیرند.

از نظر ما بهترین معلم های ریاضی یازدهم در سطح تقویتی معلم هایی هستند که صبر و حوصله کافی داشته باشند و نظم را در کلاس برقرار کنند

اما متاسفانه دانش آموزانی هستند که به دلایل مختلف و متفاوتی این درس را به خوبی نیاموخته اند و دوست دارند اشکالاتشان را توسط بهترین معلم ریاضی یازدهم برطرف کنند.

از نظر ما بهترین معلم های ریاضی یازدهم دبیرانی هستند که برای ارائه تدریس هر فصل اهداف و برنامه های درسی ( طرح درس ) داشته باشند

داشتن طرح درس یک معلم بیانگر این است که او دقیقا” می داند قرار است مباحث درسی را با چه ترتیبی و چگونه تدریس کند

معلم های ریاضی یازدهم در مدرسانه با توجه به استاندارد های تدریس پیش می روند و بر اساس روش های تدریس آموزش و پرورش عمل می کنند.

فن بیان

معلمان دائماً با دانش آموزان در ارتباط هستند درواقع بهترین معلم ریاضی معلمی است که به مهارت های فن بیان و انتقال مفاهیم مسلط باشد.

معمان ریاضی مدرسانه از بهترین ها در برقراری ارتباط با دانش آموزان هستند و از مهارت های ارتباطی بین فردی خوبی در جلسات خصوصی بهره می برند.

آنها دقیقا” می دانند چه زمانی روی درس متمرکز باشند و چه زمانی با طنز و شوخی به کلاس طراوت بدهند و چگونه با انرژی خود کلاس را پر انرژی نگه دارند.

از نظر ما بهترین معلم های ریاضی یازدهم در سطح تقویتی معلم هایی هستند که صبر و حوصله کافی داشته باشند و نظم را در کلاس برقرار کنند

خلاقیت

معمان مدرسانه به این دلیل که با توجه به نحوه یادگیری هر دانش آموز از روش متفاوتی برای تدریس استفاده می کنند در ایجاد روش های آموزشی
بسیار خلاق هستند زیرا دانش آموزان همیشه توانایی و تمرکز لازم برای جذب محتوای خشک و تکراری ریاضی را ندارند و لازم است که معلم بتواند یک
مطلب را به روش های گوناگون به دانش آموزان بگوید تا در او ایجاد انگیزه کند

مشاوره

از نظر ما بهترین معلم های ریاضی دبیرانی هستند که بتوانند در روز هایی که دانش آموز حوصله ندارد به او در رفع مشکلات زندگی اش مشاوره دهند
معلمان مدرسانه با روحیه مثبتی که دارند به دانش آموزان کمک می کنند تا بر روی نکات مثبت خود متمرکز شوند و نقاط قوت خود را تقویت کنند.

استعداد یابی

از نظر ما معلمان با استعداد می توانند استعداد را کشف کنند زیرا آنها الگو های یک شخص با استعداد را می دانند معلمان مدرسانه خصوصیات
شاگردان شان را درک می کنند و روی نقاط قوت آنها کار می کنند برای مثال معلمان مدرسانه می دانند که دانش آموزانی که مفاهیم کلی را
به سرعت یاد می گیرند،حافظه بسیار خوبی دارند، خلاق و مستقل هستند.

درنتیجه روی این موارد روش تدریس خود را انتخاب می کنند تا با استفاده از استعداد دانش آموزان بهترین روش تدریس را به او ارائه دهند

بهترین معلم های ریاضی در مدرسانه

بسیاری از والدین و دانش آموزان نمی دانند بهترین دبیر ریاضی را چگونه و از کجا پیدا کنند؟ اصلا با چه معیاری به یک معلم می توان گفت :  بهترین معلم ریاضی یازدهم. برای یافتن پاسخ برای این سوالتان پیشنهاد می کنیم مطلب دبیران مدرسانه چه کسانی هستند را مطالعه فرمایید.

مدرسانه با داشتن بهترین معلمین ریاضی پایه یازدهم (خانم و آقا) می تواند بهترین کمک برای رفع اشکالات و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان یازدهمی باشد.

به طور کلی بهترین معلم های ریاضی فقط معلم هایی نیستند که تدریس خوبی دارند بلکه معلم هایی هستند که

۱ – فن بیان خوبی دارند

۲ – در تدریس خلاق اند

۳ –  مشاور خوبی هستند

۴ – استعداد دانش آموزان را کشف می کنند

برای رزرو دبیر هم می توانید به صورت آنلاین از صفحه اول سایت اقدام کنید و هم با شماره های ۸۸۹۰۴۰۰۲ – ۶۶۵۷۵۹۵۱ – ۴۴۰۲۵۸۶۰ تماس بگیرید.

کلاس یازدهم دومین پایه از دوره سه ساله متوسطه دوم است که از اهمیت فوق العاده ای برخوردار بوده و یکی از مهمترین پایه ها برای موفقیت در کسب دیپلم از دبیرستان و همچنین موفقیت در کنکور است. قطعا مطالب درسی که در کلاس یازدهم می خوانید نسبت به پایه دهم به مراتب مشکل تر است. از طرف دیگر دروس این پایه، پیش نیاز دروس کلاس دوازدهم است و یادگیری این دروس کمک می کند که در سال دوازدهم راحت تر باشید. از طرف دیگر مطالب درسی سال دهم و یازدهم از منابع اصلی سوالات کنکور هستند. داشتن بهترین معلم خصوصی کلاس یازدهم به شما کمک می کند که در این سال تحصیلی بهترین نتایج را کسب کرده و برای ورود به سال دوازدهم بهتر آماده شوید.

اهمیت کلاس یازدهم در یک نگاه

کلاس یازدهم، سال تحصیلی بسیار مهمی محسوب می شود. از یک طرف دروسی که در این سال تحصیلی می خوانید از منابع کنکور محسوب می شوند و از طرف دیگر پایه و مبنای دروس سال دوازدهم هستند. از آنجایی که سال دوازدهم یک سال تحصیلی بسیار فشرده و مهم است، در صورتی که موفق شوید سال یازدهم را با موفقیت پشت سر بگذارید و در یادگیری دروس این پایه موفق عمل کنید، برنامه ریزی شما در سال دوازدهم نیز موثرتر و آسان تر خواهد بود. ضمن این که احتمال قبولی شما در رشته و شهر مورد نظر در کنکور نیز افزایش خواهد یافت.

سال دوازدهم سال کنکور و یادگیری حجم زیادی از مطالب درسی بسیار مهم است. اکثر دانش آموزان در این سال تحصیلی با یک برنامه ریزی درسی فشرده برای موفقیت در امتحانات نهایی و بلافاصله شرکت در کنکور روبه رو هستند. بنابراین اگر در سال دهم عملکرد موفقی داشته باشید می توانید تمام فرصت های سال دوازدهم را به یادگیری دروس جدید و مرور منابع کنکور بپردازید و نگرانی بابت یادگیری دروس سال یازدهم نداشته باشید. از طرف دیگر می دانیم که معدل سه سال دوره دوم متوسطه نقش مهمی در قبولی کنکور ایفا می کنند بنابراین کسب نمرات درخشان در امتحانات پایه یازدهم می تواند بخشی از موفقیت شما در پشت سر گذاشتن کنکور نیز باشد.

بهترین معلم های ریاضی یازدهم (خانم و آقا) + نمونه تدریس از نظر ما بهترین معلم های ریاضی یازدهم در سطح تقویتی معلم هایی هستند که صبر و حوصله کافی داشته باشند و نظم را در کلاس برقرار کنند

استفاده از معلم خصوصی در کلاس یازدهم

با توجه به اهمیت بالای کلاس یازدهم در عملکرد موفق دانش آموزان، بهتر است که این سال تحصیلی با برنامه ریزی دقیق و اصولی آغاز شود. استفاده از یک معلم خصوصی می تواند راهگشای بسیاری از چالش های سال یازدهم به شمار رود. داشتن معلم خصوصی به معنای داشتن برنامه ریزی منظم برای یادگیری، مرور، تمرین و تکرار درس های سال یازدهم است. یادگیری بهتر دروس سال یازدهم که از نظر مقدار مطالب و پیچیدگی آن در مقایسه با سال دهم بیشتر است،  کار سختی به نظر می رسد. اگر این دروس را به خوبی یاد نگیرید در سال دوازدهم کار بسیار مشکلی خواهید داشت.

شما می توانید از سال یازدهم شرکت در کلاس های کنکور را آغاز کنید. در آزمون های آزمایشی شرکت کنید و یا مطالعه هدفمند برای کنکور را آغاز کنید. بنابراین حضور یک معلم خصوصی به شما کمک می کند تا برنامه ریزی خوبی در این زمینه داشته و هدفمندتر پیش بروید.

از طرف دیگر باید بگوییم که ۳۳ درصد سوالات کنکور مربوط به دروس یازدهم است. داشتن یک برنامه ریزی تحصیلی متعادل در سال یازدهم به شما کمک می کند که بتوانید عملکرد خود را در کنکور بسیار بهبود بخشید.

با توجه به اهمیت دروس پایه در کنکور، بهتر است که هر درس پایه را در زمان تدریس و در پایه تحصیلی مرتبط با خودش فرا گرفته و به آن مسلط شوید. سال دوازدهم زمان مناسبی برای مطالعه حجم زیادی از همه کتاب های درسی دوره دبیرستان نیز، پس باید از فرصت طلایی سال یازدهم برای آمادگی بیشتر و بهتر ورود به پایه دوازدهم استفاده کنید.

داشتن معلم خصوصی به شما کمک می کند که در حضور یک راهنمای کار بلد و با تجربه، ضمن یادگیری دروس جدید، به مرور درس های سال گذشته بپردازید، وقت مناسبی برای مطالعه و تمرین دروس اختصاصی سال دهم و یازدهم در برنامه بگنجانید و برای موفقیت در امتحانات پایان سال یازدهم آماده شوید.

برنامه ریزی برای موفقیت در سال یازدهم

استخدام بهترین معلم خصوصی کلاس یازدهم به شما کمک می کند که هم عملکرد موفقی در این پایه تحصیلی داشته باشید، هم برای ورود به سال دوازدهم آماده شوید و هم بخشی از آمادگی برای شرکت در کنکور را به دست آورید. بنابراین توصیه ما این است که برای استفاده از مزایای معلم خصوصی کلاس یازدهم تلاش کنید که بهترین معلم خصوصی  که به صورت تخصصی در پایه یازدهم کار می کند را به خدمت بگیرید.

استفاده از معلم خصوصی کلاس یازدهم هیچ محدودیتی برای دانش آموزان از نظر میزان یادگیری، آمادگی و تسلط به دروس ندارد و برای هر دسته از آنها می تواند با اهداف مشخصی از یادگیری دروس پیش نیاز، آموزش مباحث درسی کلاس یازدهم، تمرین، تکرار و مرور مطالب درسی، آشنایی و استفاده از منابع مختلف کنکور، آشنایی با سوالات و نکات تستی و تشریحی و … صورت گیرد.

بهترین معلم های ریاضی یازدهم (خانم و آقا) + نمونه تدریس از نظر ما بهترین معلم های ریاضی یازدهم در سطح تقویتی معلم هایی هستند که صبر و حوصله کافی داشته باشند و نظم را در کلاس برقرار کنند

بهترین معلم خصوصی کلاس یازدهم چه کسی است؟

موضوع کلاس های خصوصی و استفاده از معلم خصوصی در کلاس یازدهم، با پایه های تحصیلی دیگر کمی متفاوت است. کلاس های خصوصی در این پایه تحصیلی باید هدفمندتر و پربارتر برگزار شود. ضمن این که هدف گذاری در استفاده از معلم خصوصی نیز نسبت با سایر پایه ها متفاوت است. شما در سال یازدهم به معلمی نیاز دارید که ضمن تسلط به دروس پایه دروس یازدهم بتواند تمامی نکات مهم تستی و تشریحی را در اختیار شما قرار دهد، روش های مطالعه تأثیرگذار را به شما بیاموزد، با روش های برنامه ریزی و تدریس مدرن آشنایی داشته باشد. منابع مکمل و کمک درسی را به خوبی بشناسد و قادر باشد که کلاس های منظم و هدفمندی را در طول سال تحصیلی یازدهم برای شما برنامه ریزی کند تا ضمن موفقیت در امتحانات پایان سال این پایه تحصیلی، به مطالب درسی به خوبی مسلط شده و برای ورود به سال دوازدهم و رویارویی با کنکور نیز آماده شوید.

در واقع داشتن بهترین معلم خصوصی کلاس یازدهم می تواند به اندازه شرکت در کلاس های کنکور اثر گذار بوده و تأثیرات به مراتب بیشتر و مهم تری روی عملکرد آینده دانش آموز داشته باشد.

استخدام بهترین معلم خصوصی کلاس یازدهم در مدرسانه

مدرسانه یک مجموعه آموزشی است که با تمرکز روی روش های تدریس و آموزش مدرن و همچنین با اعتقاد به ایجاد فرصت های عادلانه برای همه دانش آموزان در یادگیری و موفقیت، اقدام به برگزاری کلاس های خصوصی در پایه های مختلف تحصیلی به صورت آنلاین و حضوری نموده است.

برخورداری از بهترین تیم های آموزشی و همکاری با بهترین اساتید منتخب، دارای رزومه قوی کاری و تحصیلی، مسلط به روش های برنامه ریزی و تدریس جدید و عملکرد موفق در امر تدریس، یکی از نقاط قوت مجموعه آموزشی مدرسانه است که کیفیت کلاس های آموزشی آن چه به صورت آنلاین و چه حضوری بسیار بالا بوده و با تضمین موفقیت در آموزش و یادگیری همراه است.

ما توانسته ایم با استفاده از فیلترهای سخت گیرانه در استخدام همکاران قوی ترین تیم از اساتید با تجربه دروس مختلف را در اختیار داشته و با نظارت مداوم به شرایط برگزاری کلاس ها و همچنین قوانین موجود در این زمینه ( تعامل سازنده با خانواده ها، ارائه گزارشات رسمی مکتوب از کلاس های خصوصی، ارزیابی پیوسته عملکرد دانش آموز در کلاس های خصوصی و … ) هدفمندترین کلاس های خصوصی را در پایه های مختلفی از دبستان تا کلاس دوازدهم برگزار کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره می توانید با کارشناسان مدرسانه در تماس باشید.

۸۸۹۰۴۰۰۲ 

۴۴۰۲۵۸۶۰

۷۷۱۸۱۳۳۶

۶۶۷۱۳۴۷۲

۰۲۱

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.