ثبت نام

88904002 - 021

اکرم صفوی | معلم خصوصی عربی یازدهم در منزل

اکرم صفوی هستم، مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات عربی دارم، مدرس عربی کنکور و مدرس خصوصی زبان عربی مقطع دوم متوسطه در منزل هستم و بیش از ۱۲ سال است که به این کار مشغولم.

درس زبان عربی از جمله دروسی است که اکثر دانش آموزان با یادگیری آن مشکل دارند، ضمن این که اصلا درس محبوبی محسوب نمی شود و بیشتر دانش آموزان از این درس خوششان نمی آید، با این وجود از کلاس هفتم این درس جزء منابع آموزشی قرار دارد و حتی در کنکور نیز یکی از منابع آزمون است بنابراین بسیار مهم است که این درس را به خوبی بیاموزید.

برای دانش آموزان سال یازدهم که برای سال آینده کنکور و امتحان نهایی را پیش رو دارند این سال تحصیلی آخرین  فرصت برای جبران عقب ماندگی ها در این درس محسوب می شود، بنابراین اگر دانش آموزی در یادگیری عربی مشکل داشته باشد بهتر است که با استخدام یک مدرس خصوصی و یا شرکت در کلاس های جبرانی این مشکل را برطرف کنند.

اکرم صفوی هستم، مدرک کارشناسی ارشد زبان و ادبیات عربی دارم، مدرس عربی کنکور و مدرس خصوصی زبان عربی مقطع دوم متوسطه در منزل هستم و بیش از 12 سال است که به این کار مشغولم.

برای این که در یادگیری درس عربی راحت باشید باید یک برنامه ریزی دقیق و صحیح داشته باشید، تشریح درس به درس و حل مثال و تمرین از جمله مواردی است که در کلاس های جبرانی به آنها پرداخته می شود. مهمترین نکته در کلاس های خصوصی این است که مدرس بتواند نقاط ضعف دانش آموز را به خوبی کشف کرده و کلاس را در جهت تقویت این نقاط هدایت کند.

برای این که بتوانید عربی را به خوبی یاد بگیرید باید پایه درسی قوی در این درس داشته باشید چرا که اکثر مباحث درسی در ادامه درسهای سال های گذشته آمده و اگر آنها را به خوبی نیاموخته باشید مطمئنا در یادگیری این دروس هم مشکل خواهید داشت. بنابراین توصیه می شود که یک مرور کلی بر مباحث درسی سال های گذشته داشته باشید تا مفاهیم جدید را  به راحتی بیاموزید.

تمرین کردن یک راه حل مناسب برای تسلط به زبان عربی است، بهتر است همیشه نمونه سوالات بسیاری برای هر درس در اختیار داشته باشید تا بتوانید با حل کردن آنها آمادگی لازم برای شرکت در امتحان را داشته باشید. حل کردن سوالات مختلف به شما کمک می کند که با طراحی سوالات امتحانی آشنا شوید.

یکی دیگر از راه های یادگیری زبان عربی یازدهم این است که از کتاب های مکمل آموزشی استفاده کنید این کتاب ها بسیار برای دانش آموزان سطح متوسط به بالا مفید هستند، اطلاعات مختلف به صورت نکات مهم در این کتاب ها جمع آوری شده است ضمن این که نمونه سوالات مختلف طبقه بندی شده از امتحانات سالهای گذشته به همراه پاسخ های تشریحی در آنها وجود دارد.

مدرسین خصوصی معمولا به صورت مرتب با ارزیابی مداوم دانش آموزان میزان تسلط آنها به مفاهیم را بررسی می کنند. در صورتی که نیاز باشد ممکن است چند جلسه از کلاسهای خصوصی به یک مبحث اختصاص پیدا کند، ضمن این که بهتر است نکات تستی مربوط به کتاب سال یازدهم را نیز بیاموزید.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.