ثبت نام

88904002 - 021

امیر حسین کربلایی مهدی | آموزش ریاضیات گسسته, هندسه, آمار

اینجانب امیر حسین کربلایی مهدی از سال ۸۲ تا کنون با مدرک کارشناسی آموزش ریاضی در تدریس خصوصی گسسته (تدریس خصوصی ریاضیات گسسته),هندسه(تدریس خصوصی هندسه ۱ و ۲),آمار فعالیت دارم.

روش تدریس اینجانب با توجه به نوع مفاهیم متفاوت میباشد.رسم شکل ،استفاده از نرم افزارهای ساده ی رایانه ای، طراحی بازی جهت انتقال مفهوم و.. میباشد.

پیشنهاد مدرسانه: مطلب تدریس خصوصی هندسه دهم را بخوانید.

اینجانب امیر حسین کربلایی مهدی از سال 82 تا کنون با مدرک کارشناسی آموزش ریاضی در تدریس خصوصی گسسته (تدریس خصوصی ریاضیات گسسته),هندسه(تدریس خصوصی هندسه 1 و 2),آمار فعالیت دارم.

اما در سطح متوسطه دوم ، اغلب دانش آموزان را به کمک راهبرد های حل مسأله به سمت کشف رابطه ها سوق میدهم سپس روابط کشف شده ی آنها را بسط و کاربردی در حل تمرین نشان میدهم و در سطح متوسطه دوم با تهیه و تنظیم مسایل هدف دار دانش آموزان را به سمت تجزیه و تحلیل مسایل و نیز ترکیب و تلفیق نکات جهت حل تمرینات سوق می دهم برای این منظور از جزوات و کاربرگ های از قبل تهیه شده استفاده میکنم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.