ثبت نام

88904002 - 021

احمد انوشیروان | تدریس خصوصی ریاضی دهم توسط آقا

احمد انوشیروان هستم ۳۵ ساله از سال ۹۲ در حال تدریس خصوصی ریاضی در پایه دهم هستم قبل از تغییر نظام آموزشی در دبیرستان تدریس می کردم مدرک فوق لیسانس دارم و در کار تدریس خصوصی حوصله زیادی به خرج می دهم چون به تدریس علاقه دارم من معتقدم که دبیر باید بتواند مطلب را خیلی شیرین و جذاب به دانش اموز آموزش دهد.

احمد انوشیروان هستم 35 ساله از سال 92 در حال تدریس خصوصی ریاضی در پایه دهم هستم قبل از تغییر نظام آموزشی در دبیرستان تدریس می کردم مدرک فوق لیسانس دارم و در کار تدریس خصوصی حوصله زیادی به خرج می دهم چون به تدریس علاقه دارم من معتقدم که دبیر باید بتواند مطلب را خیلی شیرین و جذاب به دانش اموز آموزش دهد.

به طور کلی روش تدریس اینجانب ستفاده از روش های ساده تر در کنار روش اصلی,شرکت دادن دانش اموز در مبحث تا درک درستی از هر مطلب پیدا کند و تکرار مطلب با زبان گویا است.

شماره تماس برای کسب اطلاعات بیشتر, مشاوره و رزرو دبیر و ثبت نام در کلاس های گروهی تدریس ریاضی دهم: ۲۶۵۷۰۸۱۰ و ۴۴۰۲۵۸۶۰ و ۸۸۹۰۴۰۰۲

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.