ثبت نام

88904002 - 021

احسان میرطاهری | معلم خصوصی ریاضی کلاس پنجم ابتدایی در تهران

احسان میرطاهری هستم با مدرک لیسانس دبیری ریاضی هفت سال معلم خصوصی ریاضی کلاس پنجم ابتدایی در تهران بوده ام و پس از فارغ التحصیلی در سال ۸۹ مشغول به تدریس خصوصی ریاضی در مقطع ابتدایی شدم.

احسان میرطاهری هستم با مدرک لیسانس دبیری ریاضی هفت سال معلم خصوصی ریاضی کلاس پنجم ابتدایی در تهران بوده ام و پس از فارغ التحصیلی در سال 89 مشغول به تدریس خصوصی ریاضی در مقطع ابتدایی شدم.

از همان ابتدای شروع فعالیت در زمینه تدریس خصوصی سعیم بر این بوده که بر پایه پنجم و یا حداقل در مقطع ابتدایی متمرکز باشند با دانش آموزان ابتدایی ارتباط خیلی خوبی می توانم برقرار بکنم به دلیل مطالعات آزادی که در زمینه روانشناسی کودکان دارم می دانم که با هر دانش‌آموزی چه رفتاری داشته باشم.

دبیران ابتدایی باید بدانند که هر دانش آموز ی با چه روشی درس را یاد می‌گیرد مخصوصاً درس ریاضی.

مهمترین کار من در تدریس خصوصی ایجاد ارتباط با دانش آموز است و سپس دادن انگیزه لازم برای حل کردن تمرینات سخت ریاضی و اینکه من عادت دارم دانش آموزان را به ریاضی علاقمند می کند و باعث می شود آنها به طور خود خواسته به صورت آزاد در مورد ریاضی مطالعه کنند برای دانش‌آموزان پنجم ابتدایی که بیشتر با آنها سروکار دارم از مثال های عینی استفاده می کنم و ارتباط آنها را با دنیای واقعی ریاضیات حفظ می‌کند نه سعی می کنم کلاس های هم از حالت تئوری خارج شود و بیشتر سبک تدریس ریاضی بنده در پنجم ابتدایی در قالب مثال های کاربردی و مفهومی است که در پایه ششم نیز بنده تدریس داشتم اما بیشتر ادعای تدریس هم همان تدریس خصوصی ریاضی در پایه پنجم ابتدایی است.

زمانی که من بتوانم به عنوان یک معلم ریاضی به ساده ترین حالت ریاضی را به دانش آموزان آموزش دهم آن وقت است که کار خودم را به طور کامل انجام داده ام به طور کلی هدف بنده در تدریس ریاضی علاقه مند کردن دانش آموزان به درس ریاضی است به طوری که این علاقه در سال‌های آینده نیز در وجود آنها بماند و در پایه های بالاتر که بیشتر به سبک ریاضیات به صورت تئوری است بتواند کمک کننده باشد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.