ثبت نام

88904002 - 021

آموزش آنلاین ریاضی نهم

ریاضی نهم آخرین کتاب ریاضی است که دانش آموز در مقطع اول متوسطه آن را می آموزد، بنابراین میتوان گفت که نقش تعیین کننده ای در انتخاب رشته دانش آموز و همچنین یادگیری مباحث ریاضی در سالهای بالاتر خواهد داشت، در این مقاله کوتاه قصد داریم به آموزش آنلاین ریاضی نهم بپردازیم.

اهمیت یادگیری ریاضی نهم

همانطور که گفتیم این کتاب ریاضی آخرین کتابی است که دانش آموز در دوره اول متوسطه می آموزد، در سال دهم دانش آموز با مباحث پیچیده ای در ریاضیات آشنا می شود، بنابراین بسیار مهم است که دانش آموز با یک پایه قوی از ریاضیات وارد سال دهم شود. به همین دلیل ریاضی نهم می تواند نقطه عطف یادگیری ریاضیات برای دانش آموزان باشد.

در کتاب ریاضی نهم مفاهیمی چون مختصات، عبارت های جبری، توان و ریشه، مجموعه ها، هندسه و استدلال و حجم از جمله مفاهیم پایه ای هستند که به شکل کاملی به دانش آموز ارائه می شود، بنابراین انتظار می رود که دانش آموز در این سال تحصیلی بتواند ریاضی را با نمره خوبی پشت سر گذاشته و مفاهیم آن را به خوبی بیاموزد. در سال دهم بسیاری از این مباحث پایه ای برای یادگیری مفاهیم پیچیده تر ریاضیات هستند، پس در صورتی که احساس می کنید برای یادگیری این درس مشکل دارید بهتر است به هر شیوه ای که می توانید این مشکل را حل کنید.

ریاضی نهم آخرین کتاب ریاضی است که دانش آموز در مقطع اول متوسطه آن را می آموزد، بنابراین میتوان گفت که نقش تعیین کننده ای در انتخاب رشته دانش آموز و همچنین یادگیری مباحث ریاضی در سالهای بالاتر خواهد داشت، در این مقاله کوتاه قصد داریم به آموزش آنلاین ریاضی نهم بپردازیم.

آموزش خصوصی ریاضی نهم

یکی از روش های بسیار موثر برای یادگیری ریاضی نهم این است که دانش آموزانی که در یادگیری مشکل دارند از وجود معلم و کلاس خصوصی بهره مند شوند، برخی از دانش آموزان برای یادگیری به ساعات کلاسی بیشتری نیاز دارند، این دانش آموزان در یادگیری دچار مشکل هستند و به همین دلیل باید تمرین های بیشتری حل کنند، بیشتر مورد حمایت و ارزیابی قرار گیرند تا بتوانند به مفاهیم درسی کاملا مسلط شوند.

در کلاس های خصوصی معمولا معلم ها به تشریح دروس می پردازند، مثال های بیشتری حل می کنند، از دانش آموز می خواهند که تمرین هایی را در حضور معلم حل کند و تعدادی سوال نیز برای حل کردن در اختیار او قرار می دهند تا به عنوان تمرین منزل انجام دهد، معلم خصوصی برای این که بتواند نقاط ضعف دانش آموز را تشخیص دهد آزمون های منظمی برگزار می کند، به این ترتیب اشکالات و نقاط قوت دانش آموز به خوبی مشخص شده و می توان برای رفع آنها تمرکز کرد. استفاده از کلاسهای خصوصی یا جبرانی به دانش آموز کمک میکند تا با آمادگی بیشتری برای امتحان نهایی اقدام کند و کسب نمره بالا در این درس می تواند در انتخاب رشته دانش آموزان برای سال بعد تحصیلی تاثیرگذار باشد.

آموزش آنلاین ریاضی نهم

در سال گذشته تحصیلی آموزش آنلاین اصطلاحی است که به یکی از شناخته شده ترین کلمات در آموزش تبدیل شده است. آموزش آنلاین به معنای آموزش از راه دور و آموزش به وسیله کلاسهایی است که دانش آموزان با استفاده از اینترنت و کامپیوتر یا تلفن های هوشمند در آن شرکت می کنند.

برای این که این شیوه آموزشی بتواند به خوبی جوابگوی نیاز دانش آموز به آموزش با کیفیت باشد، استفاده از معلمین با تجربه حرف اول را می زند، در آموزش آنلاین معلم و شاگرد اگرچه در ارتباطی زنده با یکدیگر در کلاس شرکت دارند اما مطمئنا مزایای آموزش رو در رو و چهره به چهره را نخواهد داشت، اما می توان گفت که در صورتی که معلم تجربه و مهارت کافی در انتقال مفاهیم درسی به دانش آموز را داشته باشد می تواند از این شیوه برای آموزش ریاضی به دانش آموزان استفاده کرد. ضمن این که این روش آموزشی دارای مزایی است که به آنها اشاره می کنیم.

دسترسی همگانی

وقتی پای صحبت آموزش آنلاین در میان است دانش آموزان با هر سطح آموزشی و یادگیری از هرکجای ایران می توانند در این کلاس ها شرکت داشته باشند. این عدالت آموزشی سبب می شود که دانش آموزان در روستاهای دورافتاده و با امکانات تحصیلی کمتر بتوانند از وجود اساتید برجسته ریاضیات در کشور بهره مند شوند.  این نکته ای است که نمی توان به سادگی از آن گذشت.

تمرکز بالا

کلاسهای خصوصی  آنلاین در ساعات مشخصی برگزار می شوند، معمولا دانش آموز است که ساعات درس را مشخص می کند بنابراین می توان گفت که دانش آموزان هنگام شرکت در کلاس آموزش آنلاین از نظر روحی و روانی در بهترین شرایط قرار دارند و می توانند با تمرکز و دقت بالا در کلاس های آنلاین شرکت کنند.

دانش آموز محوری

در حال حاضر در تمام دنیا شیوه های آموزشی از روش های معلم محوری به سمت دانش آموز محوری در حال تغییر است، در آموزش آنلاین ریاضی نهم نیز سعی می شود که دانش آموز از انفعال خارج شده و به جای این که در تمام طول کلاس فقط یک شونده باشد در جریان کلاس تعامل و فعالیت های مفید داشته باشد. دانش آموز باید برای یادگیری بهتر فعالیت بیشتری داشته باشد، به این ترتیب دانش آموز باید برای یادگیری تلاش بیشتری داشته باشد و شیوه های مطالعه اصولی ریاضی را بیاموزد.

امنیت و آرامش

حتما شما هم شنیده اید که هیچ  کجای دنیا آرامش و امنیت منزل را ندارد، این مسئله در مورد دانش آموزان نیز صدق می کند. بنابراین وقتی کلاس ها به صورت آنلاین برگزار می شود دانش آموز می تواند با امنیت و آرامش بیشتری در کلاس حاضر شود، احساس بهتری دارد و این شیوه جدید میتواند انگیزه خوبی برای یادگیری بهتر او باشد.

آموزش آنلاین ریاضی نهم با مدرسانه

ما در آموزش آنلاین ریاضی مدرسانه سعی کرده ایم بهترین های تدریس ریاضی را برای آموزش آنلاین ریاضی در اختیار کاربران مدرسانه قرار دهیم.  بنابراین استفاده از کلاس های آنلاین آموزش ریاضی مدرسانه به معنای شرکت در کلاس های خصوصی با کیفیت با بهترین اساتید خواهد بود.

شهریه کلاس های خصوصی آنلاین مدرسانه بسیاری مناسب است در حالی که کیفیت آن از نظر آموزش و ارزیابی از کلاسهای حضوری بسیار بیشتر است.  ما با ارزیابی های مداوم و پیگیری وضعیت دانش آموز تا زمان رسیدن به هدف که همان پیشرفت تحصیلی و کسب نمره قابل قبول است سعی می کنیم که در راه یادگیری ریاضی نهم در کنار او باشیم.

 

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.