ثبت نام

88904002 - 021

آموزش آنلاین ریاضی ششم

ریاضی سال ششم، آخرین کتاب ریاضی در دوره ابتدایی است، ضمن این که بسیاری از دانش آموزان با یادگیری این کتاب در کنار سایر دروس برای شرکت در آزمون تیزهوشان آماده می شوند. ریاضی سال ششم در ادامه ریاضی پنجم و مفاهیمی چون عدد و الگوهای عددی، کسرها، آشنایی با اعداد اعشاری، مختصات، تناسب و درصد، اندازه گیری و تقریب در این کتاب به دانش آموز آموخته می شود.

اهمیت یادگیری کتاب ریاضی سال ششم در چیست

همانطور که اشاره کردیم این کتاب آخرین کتاب ریاضی در دوره ابتدایی است، بنابراین مفاهیمی که دانش آموز در دوره ابتدایی آموخته است به صورت کامل در این کتاب جای میگیرند، ضمن این که این کتاب پیش نیاز کتاب ریاضی سال هفتم است، بنابراین بسیار مهم است که یک دانش آموز مطالب کتاب ریاضی ششم را به خوبی و به صورت مفهومی بیاموزد. مباحث مهمی چون اعداد اعشاری، تناسب و درصد و تقریب از جمله مباحثی است که حتی تا پایان دوران تحصیل در مقطع دوم متوسطه دانش آموز با آنها سر و کار دارد، این مسئله نشان می دهد که یادگیری این مفاهیم تا چه اندازه می تواند مهم باشد.

چگونه ریاضی ششم را بهتر بیاموزیم

برای این که بتوانید کتاب ریاضی ششم را به خوبی بیاموزید راه های بسیاری دارید، ضمن این که بسیاری از دانش آموزان برای شرکت در آزمون تیزهوشان سال ششم به دنبال تقویت درس ریاضی خود در این پایه هستند. در این بخش به راه های پیش روی شما برای این که در یادگیری ریاضی ششم موفق باشید می پردازیم.

ریاضی سال ششم، آخرین کتاب ریاضی در دوره ابتدایی است، ضمن این که بسیاری از دانش آموزان با یادگیری این کتاب در کنار سایر دروس برای شرکت در آزمون تیزهوشان آماده می شوند. ریاضی سال ششم در ادامه ریاضی پنجم و مفاهیمی چون عدد و الگوهای عددی، کسرها، آشنایی با اعداد اعشاری، مختصات، تناسب و درصد، اندازه گیری و تقریب در این کتاب به دانش آموز آموخته می شود.

برنامه ریزی هدفمند

برای دانش آموزانی که در یادگیری ریاضی بسیار قوی هستند داشتن یک برنامه ریزی هدفمند کمک می کند که او کتاب ریاضی ششم را با موفقیت بسیار پشت سر بگذارد و در امتحان یا آزمون های علمی موفق عمل کند. بهتر است  در برنامه ریزی برای مطالعه ریاضی به ساعت هایی برای مطالعه و تمرین فکر کنید، ضمن این که باید روش های صحیح مطالعه ریاضی را نیز بدانید.

استفاده از کلاس های تقویتی

در این مقطع تحصیلی به دلیل اهمیت بالایی که کتاب ریاضی ششم دارد بسیاری از معلمان کلاس های تقویتی خارج از درس تشکیل می دهند، شرکت در این کلاس ها برای دانش آموزانی که از نظر علمی در سطح متوسطی قرار دارند موثر است، این دانش آموزان می توانند با شرکت در کلاس های تقویتی پایه درسی خود را تقویت کنند و اشکالات درسی خود را در این کلاس ها برطرف کنند. ضمن این که با سوالات امتحانی نیز در این کلاس ها آشنا می شوند، تمرینات بسیاری در این کلاس ها حل می شود که باعث می شود کودک به خوبی مباحث ریاضی را درک کند.

معلم خصوصی

داشتن معلم خصوصی یکی دیگر از مواردی است که دانش آموز می تواند از آن بهره مند شود. معمولا دانش آموزانی که قصد دارند وقت بیشتری برای مطالعه ریاضی اختصاص دهند و یا دانش آموزانی که می خواهند در یادگیری این درس به پیشرفت بیشتری دست پیدا کنند، همچنین دانش آموزانی که از نظر علمی در سطح ضعیفی قرار میگیرند بهتر است از معلم خصوصی استفاده کنند.

معلم خصوصی می تواند فرصت بیشتری در اختیار دانش آموز قرار دهد، نقاط ضعف و قوت او را به خوبی درک کند، در صورتی که در یادگیری درس مشکل دارد می تواند درس را به شیوه های اختصاصی برای او شرح دهد، تمرینات بسیاری از هر مبحث حل کند و او را به صورت مداوم مورد ارزیابی قرار دهد تا اشکالات او مشخص شده و برای رفع آنها برنامه ریزی شود.

آموزش آنلاین ریاضی ششم

آخرین روشی که به شرح آن می پردازیم استفاده از تکنولوژی برای یادگیری ریاضی است، آموزش آنلاین یکی از روش های بسیار مناسب و سودمند برای دانش آموزان است، توجه داشته باشید که با استفاده از این امکان دانش آموز بدون محدودیت های جغرافیایی می تواند به بهترین اساتید ریاضی کشور دسترسی داشته باشد، ضمن این که شیوه های آموزشی این روش نیز استاندارد بوده و ماهیت این کلاس ها نیز کاملا شبیه به کلاس های حضوری است با این تفاوت که آموزش به صورت آنلاین و از راه دور خواهد بود.

با دسترسی داشتن به اینترنت و یک سیستم عامل هوشمند دانش آموز قادر است که مباحث درسی را در کلاس های آنلاین آموخته و از وجود اساتید با تجربه در این زمینه بهره مند شود.

آموزش آنلاین ریاضی ششم در مدرسانه چگونه است؟

نکات مهمی که در آموزش آنلاین ریاضی ششم در مدرسانه باید به آنها اشاره کنیم به این شرح است:

بهترین اساتید

ما سعی کرده ایم که اساتید همکار با مدرسانه را از فیلترهای علمی سختگیرانه ای عبور دهیم، به همین دلیل است که همکاران ما از زبده ترین اساتید ریاضی پایتخت در تدریس آنلاین ریاضیات هستند. آنها دارای تحصیلات مرتبط بوده، از نظر علمی سطح بالایی دارند، دارای بیان شیوا و ساده هستند و به شیوه های استاندارد روز آموزش دنیا آشنا هستند.

پیگیری وضعیت درسی دانش آموز

مدرسین ما با وجدان کاری بسیار بالا ضمن آموزش همه مفاهیم و توضیح و تشریح مباحث درسی، وضعیت یادگیری دانش آموزان را به صورت مداوم رصد می کنند، آنها را مورد ارزیابی قرار می دهند و شیوه های متناسب با او را برایش در نظر میگیرند.

عدالت آموزشی

در این شیوه آموزشی ما سعی کرده ایم که عدالت آموزشی برای همه دانش آموزان ایران زمین برقرار باشد، به این ترتیب حتی دانش آموزان از دورافتاده ترین روستاهای کشور در صورت دسترسی به اینترنت می توانند از حضور مدرسین با تجربه در آموزش آنلاین ریاضی ششم بهره مند شوند.

کیفیت بالای آموزشی

کلاس های آموزش آنلاین ریاضیات در مدرسانه از نظر کیفیت هیچ فرقی با کلاس های حضوری ندارند و دانش آموز می تواند تمام مراحلی که در آموزش حضوری ریاضی با مدرس خصوصی یا معلم مدرسه تجربه کرده است را در این کلاسها نیز بیابد.

کلام آخر

یادگیری ریاضی از جمله مسائلی است که برای بسیاری از والدین دغدغه محسوب می شود، ضمن این که تغییر کردن منابع درسی و شیوه های آموزشی باعث شده است که حتی والدین تحصیل کرده در رسیدگی به امور تحصیلی دانش آموز به ویژه در مورد درس ریاضی با مشکل مواجه باشند، بنابراین استفاده از این امکان به والدین کمک می کند که با فراغت بال به مسائل مهمتر پرداخته و خیالشان از بابت پیشرفت فرزندشان در درس ریاضی آسوده باشد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.