ثبت نام

88904002 - 021

آموزش آنلاین ریاضی دهم

ریاضی دهم اولین کتاب ریاضی از سیستم آموزشی دوم متوسطه است. به همین دلیل بسیار مورد توجه و اهمیت واقع می شود. شیوه های آموزش ریاضیات دهم از اهمیت بسیار برخوردار است. در این یادداشت کوتاه به آموزش ریاضی دهم و  اهمیت آن خواهیم پرداخت.

اهمیت آموزش ریاضی دهم در چیست؟

ریاضی دهم دارای مباحث بسیار مهمی از ریاضیات است، بیشتر این مباحث را در سالهای درسی گذشته به صورت پایه ای آموخته اید با این وجود مباحثی که در این کتاب می آموزید برای اکثر دانش آموزان تازگی دارد. بنابراین ممکن است در یادگیری آن مشکل داشته و نیاز به روش های کمکی برای آموزش داشته باشند.

مباحث این کتاب شامل: مجموعه و دنباله ها، مثلثات، عبارت های جبری و توان های گویا، معادله و نامعادله ها، تابع، آمار و احتمال می شود، این مباحث بسیار کاربردی و مهم هستند. آموختن هریک از این مباحث نیازمند تمرکز و دقت بالایی است ضمن این که باید پیش زمینه مناسبی از سالهای گذشته نیز داشته باشید، ضمن این که آموختن ریاضی دهم به شما کمک می کند تا ریاضی سال یازدهم را بهتر و آسان تر بیاموزید.

اگر برای آموختن یاضی دهم پایه ضعیفی داشته باشم چه کار کنم؟

این سوالی است که اکثر دانش آموزان با آن مواجه هستند. برای این که بتوانید در یادگیری ریاضی دهم موفق باشید باید پایه علمی مناسبی از ریاضیات سالهای قبل داشته باشید. در صورتی که احساس می کنید یادگیری این درس برای شما مشکل است یا پایه ضعیفی دارید بهتر است از همان ابتدا به فکر یک برنامه ریزی دقیق برای یادگیری باشید. روش های متعددی برای پیشرفت در یادگیری ریاضی وجود دارد. که در بخش های بعدی به آن می پردازیم.

ریاضی دهم اولین کتاب ریاضی از سیستم آموزشی دوم متوسطه است. به همین دلیل بسیار مورد توجه و اهمیت واقع می شود. شیوه های آموزش ریاضیات دهم از اهمیت بسیار برخوردار است. در این یادداشت کوتاه به آموزش ریاضی دهم و  اهمیت آن خواهیم پرداخت.

کلاس های تقویتی و معلم خصوصی

یکی از راه های پیشرفت در یادگیری ریاضی آن است که از کلاس های تقویتی و معلم خصوصی استفاده کنید. داشتن معلم خصوصی به شما کمک می کند ساعات بیشتری را به یادگیری اختصاص دهید، جزئیات بیشتری را بیاموزید و همچنین امکان کشف نقاط ضعف و قوت دانش آموز در این بیشتر است چرا که معلم ساعت یک کلاس کامل را برای آموزش ریاضی به تنها یک دانش آموز اختصاص می دهد.

حل تمرینات بسیار و مرور دروس پیش نیاز در صورت لزوم از جمله مزایای استفاده از کلاس های خصوصی است که می تواند باعث شود شما خیلی زود به پیشرفت در یادگیری ریاضیات دهم برسید.

کلاس آموزش آنلاین ریاضی دهم

بعد از شیوع گسترده کرونا آ موزش آنلاین وارد فاز جدیدی در سیستم آموزشی کشور شده است، به ویژه در مورد خانواده هایی که نگران امنیت و سلامت فرزندان خود هستند این شیوه آموزشی می تواند بهترین گزینه برای یادگیری باشد. ضمن این که مزایای بی شمار دیگری نیز دارد که در این بخش به آنها اشاره میکنیم:

دسترسی آسان

یکی از بهترین مزایای آموزش آنلاین ریاضی دهم آن است که دانش آموزان از سراسر کشور می توانند به راحتی به کلاس ها دسترسی داشته باشند، این شیوه آموزشی اجازه می دهد که حتی دانش آموزان در شهرهای دور با دسترسی به اینترنت از مزایای آموزش با کیفیت توسط اساتید برجسته تهرانی برخوردار شوند.

کیفیت بالای آموزشی

کلاس های آموزشی آنلاین از نظر کیفیت آموزش هیچ فرقی با کلاس های حضوری ندارند، ضمن این که استفاده از معلمان با تجربه و تحصیلات بالا در آموزش آنلاین باعث می شود که دانش آموز بتواند به راحتی مباحث درسی را از طریق آموزش آنلاین بیاموزد. امکان طرح پرسش و پاسخ و همچنین رفع اشکال در این کلاس ها وجود دارد.

پیگیری پیشرفت دانش آموز

یکی از مزایای کلاس های آنلاین آن است که معلم میزان پیشرفت دانش آموز را پیگیری می کند، به این ترتیب دانش آموز می تواند به خوبی میزان یادگیری در کلاس های آنلاین را ارزیابی کرده و تاثیر را در بهبود آموزش درک کند.

دانش آموز محوری

در کلاس های آموزشی آنلاین تمرکز دانش آموز برای یادگیری دروس بیشتر است، ضمن این که بر خلاف کلاس های حضوری که معلم درس را آموزش داده و مثال ها را حل می کند و ممکن است دانش آموزی در تعامل مستقیم با معلم نبوده و تمرکز کافی نداشته باشد، در این شکل از آموزشها دانش آموز باید با تمرکز کافی در کلاس حاضر شود و در تعامل مستقیم با مدرس خود باشد. ممکن است در خلال درس معلم سوالاتی را مطرح کند و از دانش آموز بخواهد که به سوالات پاسخ دهد.

آموزش آنلاین ریاضی دهم در مدرسانه

ما در مدرسانه سعی کرده ایم که عدالت آموزشی برای همه دانش آموزان ایرانی در سراسر کشور برقرار باشد. استفاده از کلاسهای آموزش آنلاین ریاضی مدرسانه بهترین روش برای یادگیری ریاضیات دانش آموزانی است که در یادگیری این درس با مشکل مواجه هستند و امکان حضور در کلاس های تقویتی و آموزشگاهی خارج از خانه را ندارند.

بهترین اساتید تدریس ریاضی از نظر علمی و انتقال مفاهیم در این زمینه با مدرسانه همکاری می کنند، ضمن این که پیگیری مداوم وضعیت درسی دانش آموز و امکان بهره مندی از آزمون های استاندارد برای ارزیابی وضعیت یادگیری دانش آموزان باعث می شود که روند یادگیری ریاضی دهم برای دانش آموزانی که از این امکان استفاده می کنند به مراتب بیشتر و بهتر از کسانی باشد که شیوه های آموزشی دیگری را برای یادگیری ریاضیات انتخاب می کنند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.