هماهنگی کلاس خصوصی

88904002 - 021

تدریس خصوصی در منطقه ۱۴ تهران

تدریس خصوصی ریاضی, فیزیک و سایر دروس

منطقه چهارده تهران شامل محله های نیکنام, نبی اکرم, مینای, قصر فیروزه, فرزانه, صد دستگاه, شیوا, شکیب, شکوفه, شاهین, دولاب, دژکام, خاوران, چهارصد دستگاه, جوادیه, جابری, تاکسیرانی, پیروزی, پرستار, بروجردی, ابوذر, آهنگران, آهنگ و ۱۳ آبان می باشد.

تدریس در پایه های اول ابتدایی, دوم, سوم, چهارم, پنجم, ششم, هفتم, هشتم, نهم, دهم, یازدهم, دوازدهم, کنکور و دانشگاه

چگونگی انتخاب معلم ریاضی جهت تدریس خصوصی

داشتن مدرک تحصیلی به تنهایی نمی تواند تضمینی برای تدریس مطلوب دبیر باشد در واقع تجربه هم بسیار مهم است. اما چه تجربه ای ؟

همیشه بین تدریس مطلوب یک معلم تا توانایی او در تدریس مبحثی، فاصله زیادی وجود دارد نگاه ما به رزومه دبیران فقط به میزان روز ها و ماه هایی که تدریس کرده اند نیست بلکه ما پتانسیل آنها را نیز در تدریس کشف می کنیم. و بر اساس همان ها به صورت سفارشی دانش آموزانی را در اختیار آنان قرار می دهیم که بیشترین شباهت را به هم دارند.

در واقع ما رزومه دبیرانمان را بر اساس مطلوب ترین عملکرد آنها دسته بندی می کنیم تا وقتی شروع به تدریس دانش آموز انتخاب شده می کنند, بالاترین سطح عملکرد را داشته باشند.

هدف ما در انتخاب معلم ریاضی جهت تدریس خصوصی این است که بهترین کاندیدای ممکن را برای دانش آموز انتخاب کنیم زیرا دانش آموزان برای گرفتن نتیجه مطلوب فقط به تدریس خوب احتیاج ندارند زیرا این کار ممکن است از دست ویدئو های آموزشی هم بر بیاید هدف ما در تدریس خصوصی ریاضی کشف نقاط قوت و ضعف دانش آموز و سپس پیدا کردن بهترین راه ممکن برای بهترین روش تدریس است.

شغل معلمان مدرسانه

اگر از اغلب معلمان مدرسانه بپرسید که چرا معلم ریاضی شدید؟ پاسخ آنها به شما این خواهد بود ” چون به ریاضی علاقه دارم ” همه آشپز هایی که به آشپزی علاقه مندند غذا های بسیار بهتری از افرادی که از سر اجبار این کار را انجام می دهند درست می کنند و پاسخ کاملا” مشخص است چون آنها به کار آشپزی علاقه مندند و به خاطر شوقشان در این کار نتایج بسیار مطلوبی بدست می آورند.

برخی از معلمان مدرسانه در زمینه ای از ریاضیات تخصص دارند و به دلیل هیجانی که درباره ریاضیات دارند این علاقه را به دانش آموزان منتقل می کنند و چون از مثال های بهتری از کاربرد ریاضیات در دنیای واقعی در تدریس خصوصی استفاده می کنند وسعت دیدید دانش آموزان در درس ریاضی را بیشتر می کنند.

تعادل در تجربه و نتایج

ما در رزمه دبیران به دنبال تجربه هستیم اما بیشتر به نتایج توجه می کنیم زیرا ممکن است معلمی چندین سال تجربه تدریس داشته باشد اما عملکرد او نتیجه مطلوبی نداشته باشد که در هر شغلی این موضوع وجود دارد.

از نظر ما همیشه تجربه و نتایجی که معلم باید در سوابق تدریسش به دست بیاورد باید در بالانس خاصی قرار بگیرد که کارشناس استخدام دبیر مدرسانه، روی این موضوع دانش ویژه ای دارد و همیشه معلم هایی را انتخاب می کند که علاوه بر این موضوع پتانسیل رشد در حرفه خود را هم داشته باشند.

حذف هزینه ایاب و ذهاب

 یکی از مواردی که باعث افزایش قیمت تدریس خصوصی ریاضی می شود هزینه ایاب و ذهاب دبیر است که ما با انتخاب معلمان بر اساس موقعیت مکانی شان این هزینه را به صفر رسانده ایم و مبلغی که شما پرداخت می کنید فقط برای کیفیت تدریس یک معلم حرفه ای ریاضی است.

برای رزرو دبیر از بنر زیر هدر سایت استفاده کنید.

Views: 2471

مشاور مدرسانه

تو رادیو مدرسانه درباره مشاوره فردی و شیوه زندگی حرف می زنیم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

تدریس خصوصی ریاضی اول تا دوازدهم

خصوصی منزل و آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.