ثبت نام

88904002 - 021

کلاس ریاضی تابستانه هفتم در تهران | نرگس مصطفوی

نرگس مصطفوی هستم کارشناسی ارشد ریاضی با تجربه چند ساله در تدریس کلاس ریاضی تابستانه هفتم در تهران و همچنین دبستان غیردولتی ندای زهرای اراک و دبستان غیردولتی نرجس و سرای محله تسلیحات

من در کلاس تابستانه ریاضی هفتم یک مسئلۀ واحد را به شیوه های مختلف حل می کنم و دانش آموزان را تشویق می کنم که هر یک راه حل های خلاقانه خود را برای حل مسئله امتحان کنند.

هر چه راهبردهای مختلف و بیشتری برای نگاه کردن به یک مسئله و حل آن به ذهن دانش آموزان برسد، به همان میزان قابلیت آنها برای درک جوانب مختلف مسئله نیز افزایش می یابد به این ترتیب آنها درگیر حفظ کردن یک فرمول یا یک راه حل نمی شوند بلکه بالعکس سعی می کنند، برای هر مسئله راه حل های مختلفی را بیازمایند.

 

 

من درس را به روش های مختلف معرفی می کنم زیرا استفاده از روش های تدریس مختلف و با ابزارهای ارائه متفاوت می تواند موضوع درسی را برای اکثر دانش آموزان قابل فهم نماید.

و این موضوع در تابستان به دلیل وقت زیاد عملی تر است برای مثال : تنها کافی نیست که در مورد درس به صورت کلامی صحبت کنید، نشان دادن یک فیلم کوتاه، کشیدن یک تصویر روی تخته، استفاده از رنگ ها و اندازهای مختلف روی تخته، یا حتی طرح یک مثال نمادین می تواند، توجه دانش آموزانی با سبک های یادگیری متفاوت را نسبت به موضع درس جلب نماید.

کلاس تابستانی ریاضی هفتم

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.