ثبت نام

88904002 - 021

کلاس تقویتی شیمی دهم | رضا خوش خلقی

اینجانب رضا خوش خلقی دانش‌آموخته دانشگاه امیرکبیر با مدرک فوق لیسانس شیمی معلم کلاس تقویتی شیمی دهم در آموزشگاه تدریس خصوصی در میدان انقلاب هستم

از سال ۹۱ وارد حرفه تدریس خصوصی شیمی شدم و از آن زمان به طور تمام وقت در اموزشگاه ها و موسسات تدریس خصوصی برای تدریس شیمی در دو سطح تقویتی و پیشرفته  فعالیت می کنم.

دوسال معلم کنکور بودم اما به طور کلی بیشتر زمان تدریسم را به آموزش درسی شیمی دهم اختصاص دادند و رویکرد ان در اموزش شیمی تفهیم علم شیمی به دانش آموزان است.

در این مدت تجربیات بسیار زیادی را در تدریس شیمی به دست آوردم و حتی متوجه شدم که حل تمرینات درس شیمی و توضیح فرمول های شیمی دست خط معلم هم تاثیر بسیار زیادی روی یادگیری دانش آموز می گذارد‌‌.

اینجانب رضا خوش خلقی دانش‌آموخته دانشگاه امیرکبیر با مدرک فوق لیسانس شیمی معلم کلاس تقویتی شیمی دهم در آموزشگاه تدریس خصوصی در میدان انقلاب هستم

در نتیجه خودم را ملزم به یادگیری انواع روش‌های تدریس کردم و کوچکترین جزئیات را در هنگام تدریس رعایت می کنم که از پوشش مناسب گرفته تا حل تمرین های گام به گام و اصولی.

از نظر من در کلاس درس هایی مانند شیمی،فیزیک،ریاضی، که نیاز به تمرکز بیشتری نسبت به سایر دروس در کلاس دارند و دارای تمرین های مختلفی برای تکلیف در منزل هستند معلم باید نهایت تلاش خودش را بکند تا علاوه بر تفهیم درس به دانش آموز در کلاس را خسته و دلزده نکند

علیرغم اینکه  شیمی جذابیت‌های خودش را دارد اما برخی از دانش آموزان در اثر پیچیدگی مطالب و ضعیف بودن پایه تحصیلی شان در کلاس شیرینی خسته میشوند و واکنش‌های متفاوتی را نسبت به این موضوع نشان می‌دهند که از به نظر من معلم در این مورد باید از روش های متفاوتی استفاده کند تا دانش آموز به مرحله دل زدگی و خستگی از درس نرسد

تدریس درس شیمی هم روش های مخصوص به خودش را دارد و از نظر من دانش‌آموز باید خود علم شیمی را در ابتدا درک کند و سپس سراغ حل تمرین ها و سوالات شیمی برود و به دور از هرگونه حفظی جات بتوانند به سوالات درس شیمی پاسخ دهد.

همه دانش آموزان برای من اهمیت ویژه‌ای دارند و در هر کلاسی تمام سعی من بر این است که آن دانش آموز بالاتر از سطح خودش مطالب شیمی را یاد بگیرد.

در شروع درس از توضیحات و مثال های متفاوت و تاریخچه ای از دانشمندی که آن مبحث یا فرمول شیمی را کشف کرده است برای دانش‌آموزان تقویتی استفاده می کنم زیرا دانش آموزان تقویتی از اینکه معلم به سرعت سراغ درس برود بیزارند و همیشه نیاز به متمرکز شدن دارند که به وسیله داستان و یک مقدمه خوب می توان این کار را برای دانش‌آموزان تقویتی انجام داد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.