ثبت نام

88904002 - 021

کلاس تابستانه ریاضی دهم در تهران | عبدالرضا میرطاها

عبدالرضا میرطاها هستم با مدرک لیسانس ریاضی حدود ۱۰ سال است که جمعا” در کلاس تابستانه ریاضی دهم و به صورت خصوصی در منازل شخصی تدریس ریاضی انجام داده ام.

عبدالرضا میرطاها هستم با مدرک لیسانس ریاضی حدود 10 سال است که جمعا" در کلاس تابستانه ریاضی دهم و به صورت خصوصی در منازل شخصی تدریس ریاضی انجام داده ام.

من در تدریس خصوصی یا کلاس تابستانه برای پایه دهم برای این که همیشه آماده باشم مطالعه روزانه در مورد تدریس دارم تا روش های جدید آشنا شوم و از ان روشها برای بالا بردن سطح ریاضی دانش آموزان دهم استفاده می کنم.

من معتقدم دبیر ریاضی دهم به دلیل برخورد با دانش آموزان نوجوان باید از ظاهری آراسته و برخورد و رفتار خوب با شاگرد وخانواده ایشان در طی برگزاری کلاس ریاضی داشته باشد و ایجاد ارتباط دوستی با شاگرد تا از این طریق بتوان تمامی سوالات و رفع اشکال ریاضی را انجام داد من که تا به امروز تجربه خوبی دارم جون بعضی از شاگردهایم در گذشته کوچک بودندالان که بزرگتر شده اند با انها ارتباط دوستی دارم به همه این پیشنهاد را میدهم که یک دوست خوب باشند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.