ثبت نام

88904002 - 021

پدرام کلهریان | معلم خصوصی ریاضی ششم

اینجانب پدرام کلهریان معلم خصوصی ریاضی هشتم با مدرک لیسانس ریاضی هستم.

دو سال اخیر را معلم ریاضی هشتم بودم و از سال ۹۰ تا ۹۴ هم مشغول به تدریس خصوصی ریاضی در تهران بودم با آموزشگاه های مختلفی در تهران فعالیت داشتم و در حال حاضر هم در مدرسه غیر دولتی منطقه ۲ معلم رسمی ریاضی هشتم هستم.

اینجانب پدرام کلهریان معلم خصوصی ریاضی هشتم با مدرک لیسانس ریاضی هستم.

من در تدریس ریاضی هشتم فن بیان خوبی دارم و ریاضی را به زبان ساده به دانش آموزان هشتم آموزش می دهم تسلط کافی بر مطالب ریاضی هشتم دارم و به عنوان یک معلم خصوصی ریاضی همیشه معتقدم که ارتباط مناسب با دانش آموز نصف راه تدریس است و اخلاق خوب دبیر به یک تدریس خوب کمک بزرگی می کند.

من در تدریس خصوصی ریاضی در مرحله اول دانش آموز را آنالیز می کنم گاهی پیش می آید که دانش آموز اصلا” در پایه تحصیلی خود آماده نیست و مطالب زیادی را از سال های گذشته یاد نگرفته است در آن صورت شروع به آموزش پایه های گذشته می کنم تا به لحاض مفهومی دانش آموز را به سطح فعلی برسانم.

بسیاری از دانش آموزان به دلیل این که فقط ریاضی را به آنها بد معرفی کرده اند از ریاضی متنفر اند و بهتر است معلم اول این موضوع را برای دانش آموز حل کند و این نیاز به یک ارتباط اولیه خوب با دانش آموز دارد.

در تدریس ریاضی متوسطه اول چون ما با نوجوانان سروکار داریم درنظر گرفتن روحیه آنها بسیار مهم است.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.