ثبت نام

88904002 - 021

نغمه فیروزگر | کلاس تابستانه ریاضی سوم در تهران

اینجانب نغمه فیروزگر با مدرک لیسانس ریاضی کاربردی از دانشگاه دامغان و دانشجوی ارشد ریاضی محض دانشگاه شهید رجایی با سابقه تدریس ۷ ساله در تدریس کلاس تابستانه ریاضی سوم در تهران و تدریس خصوصی ریاضی سوم ابتدایی و تدریس در مدرسه غیر انتفاعی آل طاها.

اینجانب نغمه فیروزگر با مدرک لیسانس ریاضی کاربردی از دانشگاه دامغان و دانشجوی ارشد ریاضی محض دانشگاه شهید رجایی با سابقه تدریس 7 ساله در تدریس کلاس تابستانه ریاضی سوم در تهران و تدریس خصوصی ریاضی سوم ابتدایی و تدریس در مدرسه غیر انتفاعی آل طاها.

من در کلاس تابستانه ریاضی طوری تدریس می کنم که دانش آموز مطالب رو سر کلاس یاد بگیرد و خلاقیت خیلی خوبی در بیان مسائل و تشریح خوب مطالب و همچنین با دقت و حوصله تدریس می کنم.

من برای کلاس تابستانه ریاضی سوم ابتدایی تمرین های ویژه ای را در این چند سال جمع آوری کردم که به صورت مرحله ای و جلسه به جلسه به دانش آموز می دهم و از او هر جلسه تمرین ها را می خواهم.

در اصل من در تدریس خصوصی ابتدا کامل درس را توضیح می دهم و سپس مثال های خیلی خوبی هم حل می کنم تا دانش آموز همه جور مسئله را دیده باشد.

مثلا” از دانش آموز میپرسم تا اینجا سوالی اگر دارند بپرسند بعد از آن به تمرین حل کردن راجع به آن میپردازم و هر جلسه به مدت ۱۰ تا ۱۵ دقیقه مطالب قبل را مرور و رفع اشکال میکنم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.