ثبت نام

88904002 - 021

نعیمه فرحنام | تدریس خصوصی ریاضی اول ابتدایی در منزل

نعیمه فرحنام هستم معلم تدریس خصوصی ریاضی اول ابتدایی در منزل به مدت ۵ سال است که در تدریس خصوصی و گروهی ریاضی اول ابتدایی در منزل و مدرسه فعالیت می کنم.

نعیمه فرحنام هستم معلم تدریس خصوصی ریاضی اول ابتدایی در منزل به مدت 5 سال است که در تدریس خصوصی و گروهی ریاضی اول ابتدایی در منزل و مدرسه فعالیت می کنم.

من یک سال معلم پایه ی اول دبستان در مدرسه عماد بودم و یک سال معلم پایه اول ابتدایی در دبستان صدرا و ک سال معلم پایه ی اول ابتدایی در دبستان آساره من دوره های ضمن خدمت را در موسسه ی مهدوی گذرانده ام و به تمام مفاهیم ریاضی اول ابتدایی مسلطم بیشتر مطالب ریاضی را به صورت شعر در جزوه ای آماده دارم و بسته به نیاز دانش آموز به او ارائه می دهم دانش آ»وزان اول ابتدایی روابط احساسی با معلم خود بر قرار می کنند و بهتر است معلم ریاضی این رابطه را با رفتار های غلط خراب نکند و دانش آموز را تشویق به خواندن ریاضی کند.

من در کلاس جمعی یا خصوصی اول دبستان از روش دست ورزی استفاده می کنم و با خلاقیتی که در تدریس دارم محیط تدریسم را شاد و پر انرژی می کنم من روش تدریس به هر دانش آموزی را به سرعت یاد می گیرم و در هرسطحى و طرح درس مناسبی برای آن دانش آموز در تدریس خصوصی ارائه می دهم.

برای دانش آموزان اول ابتدایی تقویتی کثال های متنوعی حل می کنم و حتی برای بعضی از دانش آموزان چه خیلی بالاتر یا پایین تر از سطح کتاب خودم برای آنها سوال طراحی می کنم تا بتوانم از سطح ریاضی آنها برای تمرین های هرچه بهتر آگاهی پیدا کنم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.