ثبت نام

88904002 - 021

میترا مراد علی | معلم خصوصی ریاضی کلاس هفتم در تهران

میترا مراد علی هستم ریاضی کلاس هفتم در تهران و سابقه تدریس ۱۰ ساله در ریاضیات دارم سال ۸۶ فارغ التحصیل شدم در رشته ریاضیات کاربردی اکنون نیز دانشجوی دکترای ریاضیات کاربردی در دانشگاه دامغان هستم.

میترا مراد علی هستم ریاضی کلاس هفتم در تهران و سابقه تدریس 10 ساله در ریاضیات دارم سال 86 فارغ التحصیل شدم در رشته ریاضیات کاربردی اکنون نیز دانشجوی دکترای ریاضیات کاربردی در دانشگاه دامغان هستم.

من خودم از کودکی به ریاضیات علاقه مند بودم و همچنین دبیران بسیار خوبی را در دوران تحصیل هم در درس ریاضیات داشتم یکی از سبک های خوبی که از معلم های خودم یاد گرفتم شریک کردن دانش آموز در تدریس ریاضی است که در حال حاضر نیز من از این روش برای آموزش ریاضی به دانش آموزان استفاده می‌کنم و همچنین از شکل ها و سوال ها و جواب ها در حین تدریس برای فراگیری بهتر دانش آموز و تمرکز او در تدریس خصوصی نیز استفاده می کنم.

من معتقدم که معلم خصوصی ریاضی برای تدریس بهتر باید به مطالب درسی که آموزش میدهد مسلط باشد و همچنین از آشنایی کاملی برخوردار باشد و همچنین از روش های مختلف ارائه در کلاس استفاده بکند و در عین حال درک دانش آموز را از مطلبی که بیان میکند را باید در نظر داشته باشد من برای آموزش هر مبحث سعی می کنم به روش های مختلف مسلط باشم تا بتوانم به بهترین شیوه مطلب را تفهیم کنم من در تدریس خصوصی ریاضی برای دانش آموزان هفتم و هشتم و نهم که پایه تخصصی بنده است بسیار صبر و حوصله دارم و در عین حال بسیار جدی هستم و تمایل دارم که دانش آموزانم ریاضی را بفهمند نه اینکه صرفاً برای نمره آن را حفظ کنند.

از این رو سعی می کنم که ریاضی را به دانش آموزانم تصویری آموزش دهم و تصویر ذهنی آنها را برای دریافت مطالب ریاضی شفاف کنم ضمن اینکه آنها را همراهی می کنم تا خودشان به جواب برسند و مهمتر از همه اینکه از نظر من دانش آموز باید سر کلاس ریاضی را یاد بگیرد و تمرین ها صرفا جهت یادآوری و تقویت آن مطلب درسی باید باشد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.