ثبت نام

88904002 - 021

موفقیت و رشد درسی دانش آموز کازیوه عبداللهی

وقتی دانش آموزی در درس ریاضی موفق عمل نمی کند در اغلب اوقات این طور تصور می شود که تنها دانش آموز مقصر است از طرفی هم برخی از والدین و معلمان انتظار دارند که دانش آموز خودش به تنهایی بتواند اشکال های درسی خود را اصلاح کرده و در درس مثلا” ریاضی پیشرفت کند اما حقیقتی که باید در نظر داشته باشیم این است که فقط کم کاری و تنبلی دانش آموز نیست که باعث افت تحصیلی دانش آموز می شود.

در اغلب اوقات دانش آموزان پتانسیل بالایی در یادگیری دارند و می توانند پیشرفت زیادی در درس و تحصیل داشته باشند اما به دلایل مختلف توانایی های آنها دیده و شکوفا نمی شود.

وقتی دانش آموزی در درس ریاضی موفق عمل نمی کند در اغلب اوقات این طور تصور می شود که تنها دانش آموز مقصر است از طرفی هم برخی از والدین و معلمان انتظار دارند که دانش آموز خودش به تنهایی بتواند اشکال های درسی خود را اصلاح کرده و در درس مثلا" ریاضی پیشرفت کند اما حقیقتی که باید در نظر داشته باشیم این است که فقط کم کاری و تنبلی دانش آموز نیست که باعث افت تحصیلی دانش آموز می شود.

کازیوه عبداللهی هم یکی از همان دانش آموزهایی است که استعداد خوبی در یادگیری ریاضی دارد و تا به الان توانسته است پیشرفت خیلی خوبی در درس ریاضی داشته باشد.

از نظر ما کازیوه های زیادی در کشور وجود دارند که استعداد و توانایی لازم برای یادگیری را دارند اما به دلیل عدم توجه و آموزش کافی توانایی های آنها دیده نمی شود.

ما برای کازیوه بسیار خوشحالیم و به او افتخار می کنیم که توانست به بهترین شکل ممکن از فرصتی که برای او پیش آمده بود استفاده کند و توانایی های خود را در درس ریاضی نشان دهد.

ما ایمان داریم که کازیوه عبداللهی با توجه به استعداد و توانایی که در درس ریاضی دارد می تواند بسیار فراتر از چیزی که امروز هست پیش برود و می تواند به بهترین ها و فراتر از آن دست پیدا کند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.