ثبت نام

88904002 - 021

معلم ریاضی پنجم در تهران | زهرا حشمتی

من زهرا حشمتی هستم معلم ریاضی پنجم هستم با مدرک فوق لیسانس ریاضی به مدت ۸ سال است که معلم ریاضی پنجم هستم در مدرسه و آموزشگاه و منازل تدریس داشته ام.

من زهرا حشمتی هستم معلم ریاضی پنجم هستم با مدرک فوق لیسانس ریاضی به مدت 8 سال است که معلم ریاضی پنجم هستم در مدرسه و آموزشگاه و منازل تدریس داشته ام.

۴ سال در مدرسه غیر دولتی بهترین معلم ریاضی پنجم بودم و ۲ سال در آموزشگاه تدریس خصوصی ریاضی جزء دبیران برتر پنجم بوودم و دانش آموزان زیادی هم در تدریس خصوصی ریاضی در منزل داشته ام.

من به دلیل تمرکزم در پایه پنجم و دانش کافی در این پایه و شناخت مباحث آن تسلط کاملی بر روی مطالب پنجم دارم به دلیل کلاس های زیادی که داشتم فن بیان خوبی در تدریس ریاضی دارم از نظر من اصلی ترین ویژگی یک معلم ریاضی باید تانایی انتقال مفاهیم ریاضی باشد و همچنین با توجه به تجربه ای که دارم در شروع بحث جدید با پرسش و ایجاد انگیزه و همچنین ارائه مفاهیم به زبان ساده موثرترین روش آموزش است.

من در کلاس ریاضی از روش های مفهومی تدریس استفاده می کنم و برای انتقال مفهوم مورد نظر از مثال های عینی استفاده می کنم تا مبحث ریاضی برای دانش آموز جا بیوفتد.

دانش آموزان پنجم ابتدایی مباحثی مثل نسبت و تناسب را اشکال دارند و این مبحث به غیر از مثال های عینی برای دانش آموز جا نمی افتد و بهتر است معلم در این مورد مطالعه های به روزی داشته باشد.

یکی دیگر از روش ها درگیر کردن دانش آموز با کلاس است و این کار نیاز به صبر و حوصله معلم دارد تا بتواند راه های درکیر شدن دانش آموز را بیابد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.