ثبت نام

88904002 - 021

معلم ریاضی تقویتی کلاس هشتم در منزل | امید رحیمی

امید رحیمی هستم، مدرس خصوصی ریاضیات پایه های مختلف تحصیلی در منزل، دارای مدرک کارشناسی ریاضی محض هستم و بیش از ۱۰ سال است که به تدریس خصوصی مشغول هستم.

ریاضیات یکی از دروس مفهومی، مهارتی و بسیار تمرکزی است که مباحث پیوسته ای دارد، به این معنا که اگر دانش آموز مفاهیم اولیه ریاضی را به خوبی فرا نگیرد، تا انتهای تحصیل با این درس مشکل خواهد داشت، به همین دلیل است که من فکر میکنم والدین باید توجه ویژه ای به تسلط فرزندشان بر این درس داشته باشند.

امید رحیمی هستم، مدرس خصوصی ریاضیات پایه های مختلف تحصیلی در منزل، دارای مدرک کارشناسی ریاضی محض هستم و بیش از 10 سال است که به تدریس خصوصی مشغول هستم.

بسیاری از والدین دانش آموزان کلاس هشتم از من در مورد شرایط تدریس خصوصی ریاضی در منزل سوال میکنند، در این رابطه باید بگویم اگر می خواهید دانش آموز موفقی داشته باشید، بهتر است از ابتدای سال تحصیلی به دنبال یک معلم تقویتی مناسب باشید، بهتر است دانش آموز هفته ای دو تا سه جلسه معلم خصوصی داشته باشد، این مسئله به ویژه برای دانش آموزانی که پایه ضعیفی در ریاضیات دارند ضروری است.

نباید تصور شود که تنها با چند جلسه تقویتی میتوان نمره قبولی کسب کرد و همه چیز به این قبول شدن بستگی دارد، متاسفانه دانش آموزانی که تنها شب امتحان اقدام به مطالعه ریاضیات کرده و نهایتا نمره قبولی میگیرند در سالهای بالاتر تحصیلی دچار مشکل می شوند.

من سعی میکنم در اولین جلسه میزان استعداد و توانایی دانش آموز را به خوبی محک بزنم، در صورتی که مشکلی وجود نداشته باشد مباحث درسی طبق سرفصل های کتاب پیش می رود در غیر اینصورت کلاس های جبرانی برای مرور مطالب گذشته که پیش نیاز مباحث درسی ریاضی هشتم است را پیشنهاد می دهم. بعد از مرور و رفع اشکال دانش آموز آمادگی بیشتری برای فراگیری دروس جدید خواهد داشت.

یکی از راه های رسیدن به تسلط مطلوب در درس ریاضی، تمرین و تکرار بسیار مسائل است. حفظ کردن فرمول های ریاضی بدون درک صحیح آنها هیچ کمکی به دانش آموز نخواهد کرد و نهایتا عدم موفقیت دانش آموزان در سالهای بالاتر  را به همراه خواهد داشت.

من از نمونه سوالات امتحانی، سوالاتی که خودم طرح می کنم، کتاب های معتبر کمک درسی و تست های آموزشی برای تسلط بهتر دانش آموزان به ریاضی استفاده میکنم. نکته مهمی که نباید فراموش کرد این است که شیوه تدریس معلم تقویتی در منزل نباید با شیوه های آموزشی عرف در مدارس و سیستم آموزشی متفاوت باشد، در این صورت نه تنها دانش آموز موفقیتی حاصل نمیکند بلکه دچار سردرگمی و هراس از عدم یادگیری می شود. بنابراین باید سعی کرد با شیوه ای نزدیک به آنچه معلم کلاس درس ریاضی را به دانش آموزان آموخته است، درس و مفاهیم ریاضی را برای دانش آموز شرح داد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.