ثبت نام

88904002 - 021

معلم ریاضی اول ابتدایی | مینا پدرام

مینا پدرام هستم معلم ریاضی اول ابتدایی با مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی.

از سال ۸۹ به مدت ۸ سال است که در حال تدریس ریاضی اول ابتدایی هستم و به دلیل رشته تحصیلی ام که روانشناسی تربیتی است شناخت کاملی روی دانش آموزان ابتدایی دارم مخصوصا” اول.

مینا پدرام هستم معلم ریاضی اول ابتدایی با مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی.

در مدرسه و آموزشگاه های درسی معتبر تهران تدریس داشته ام هم خصوصی و هم گروهی برای آزمون دانش آموزان تیزهوش اول ابتدایی سوال امتحانی نیز طرح کردم.

من در تدریس خصوصی ریاضی اول ابتدایی ارتباط عاطفی با دانش آموزان برقرار می کنم و با جوایز به موقع در اونها ایجاد انگیزه می کنم کلاس های ریاضی ام بسیار شاد است.

من در تدریس ریاضی ابتدایی به صورت تجسمی و ملموس تدریس می کنم به دوره های ضمن خدمت آموزش و پرورش مسلطم و به صورت کاملا” دست ورزی اول ابتدایی را تدریس می کنم من در تدریس سعی می کنم با توجه به مبحث هر درس ایجاد انگیزه می کنم مثلا” برای جمع و تفریق از یک داستان کمک می گیرم و همچنین برای دانش آموزان ضعیف تر با کمک وسایل کمک آموزشی آموزش می دهم.

دانش آموزان اول ابتدایی نسبت به همکلاسی های خود بسیار حسود اند و من از همین حسادت برای ایجاد رقابت در کلاس استفاده می کنم و برای حل تمرین های ریاضی سرعت عمل آنها را بالا می برم.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.