ثبت نام

88904002 - 021

معلم خصوصی زیست دوازدهم در منزل | محمدرضا شفیعی

من محمدرضا شفیعی هستم، معلم خصوصی زیست دوازدهم در منزل، فارغ التحصیل رشته علوم سلولی و مولکولی از دانشگاه تهران، سابقه ۱۰ سال تدریس درس زیست شناسی دارم و بیش از ۵ سال است که به تدریس زیست کنکور و زیست سال دوازدهم مشغول هستم.

درس زیست از جمله دروسی است که برای دانش آموزان رشته علوم تجربی از اهمیت زیادی برخوردار است، چرا که ضریب بالایی در کنکور دارد، به ویژه زیست شناسی سال دوازدهم از منابع اصلی کنکور محسوب شده و باید بسیار مورد توجه قرار گیرد.

من محمدرضا شفیعی هستم، معلم خصوصی زیست دوازدهم در منزل، فارغ التحصیل رشته علوم سلولی و مولکولی از دانشگاه تهران، سابقه 10 سال تدریس درس زیست شناسی دارم و بیش از 5 سال است که به تدریس زیست کنکور و زیست سال دوازدهم مشغول هستم.

بسیاری از دانش آموزان رشته تجربی سال دوازدهم به منظور تسلط کامل بر درس زیست و کسب نمره عالی در امتحان و همچنین موفقیت در کنکور از کلاس تقویتی و معلم خصوصی استفاده می کنند. زیست سال دوازدهم بیشتر بر مبنای زیست جانوری و همچنین زیست مولکولی بنا شده است. به همین دلیل یادگیری این درس برای آن دسته از دانش آموزانی که قصد دارند در رشته های خوبی در دانشگاه پذیرش شوند از اهمیت بالایی برخوردار است.

من سعی می کنم در کلاسهای خصوصی علاوه بر تشریح دروس نکات بسیار مهم هر درس را به صورت جزوه به شاگردانم ارائه کنم، این مسئله در یادگیری نکات تستی و همچنین مرور در شب های امتحان می تواند تاثیرگذار باشد. درس زیست شامل بسیاری از مباحث تئوری است، بنابراین یادگیری این درس و مطالعه آن با تمرکز بالا به دانش آموزان کمک می کند تا مفاهیم را به خوبی درک کرده و در امتحان و کنکور از آنها استفاده کنند.

استفاده از نمونه سوالات امتحانی می تواند در اولویت بندی و شناخت نکات مهم هر درس اهمیت داشته باشد. در حال حاضر منابع بسیار خوبی به عنوان مکمل های درسی در بازار موجود است که استفاده از آنها برای در اختیار داشتن مسائل مهم هر مبحث می تواند گزینه خوبی باشد.

البته باید بگویم اکثر دانش آموزانی که در سال دوازدهم برای درس زیست از معلم خصوصی استفاده می کنند، انتظار یادگیری نکات و روش های تستی را دارند، بهتر است که دانش آموزان سعی کنند با مطالعه عمیق و دقیق مباحث درس زیست تمام نکات را به خوبی درک کرده و با هایلایت کردن بخش های مهم تر آنها را برای استفاده در مسائل تستی و همچنین پاسخگویی به سوالات امتحانی مرور کنند.

نباید فراموش کرد که درس زیست از جمله دروس بسیار لذتبخش است که دانستن نکات آن میتواند نگرش انسان را به پیرامون خود آگاهانه تر و عمیق تر سازد. بنابراین یادگیری این درس نه فقط برای موفقیت در کنکور و امتحان که به صورت اطلاعات عمومی نیز مفید و کاربردی خواهد بود. بنابراین تشریح ساده این درس می تواند به دانش آموز کمک کند تا با انگیزه بیشتری روی یادگیری مطالب مهم تمرکز کند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.