ثبت نام

88904002 - 021

معلم خصوصی زیست در منزل | مهسا کمالی

اینجانب مهسا کمالی هستم معلم خصوصی زیست با سابقه هفت ساله در تدریس خصوصی و همچنین دو سال سابقه تدریس در مدرسه

مدرک فوق لیسانس دارم و از سال گذشته در سطح پیشرفته و کنکوری زیست را کار می کنم اما قبل از آن فقط دانش آموزان دبیرستان در رشته تجربی زیست را آموزش دادم و به کتاب‌های درسی کاملا مسلط هستم.

در این مدت که تدریس می کردم همگام با تدریس دوره های مختلفی را برای معلمی گذرانده ام و تجربه های بسیار زیادی را در این راه به دست آوردم.

اینجانب مهسا کمالی هستم معلم خصوصی زیست با سابقه هفت ساله در تدریس خصوصی و همچنین دو سال سابقه تدریس در مدرسه

از نظر من نحوه تدریس معلم در کلاس می تواند عامل علاقه و یا حتی بی‌علاقگی نسبت به آن درس شود. شیوه تدریس هم در بازدهی کلاس تاثیر خیلی زیادی دارد من در هنگام تدریس خصوصی زیست نوع تدریس همراه با روش یادگیری دانش آموز هماهنگ می کنم و به دلیل اینکه به تدریس علاقه مند هستم در تدریس خصوصی با توجه به شرایط دانش آموز و نحوه یادگیری او روش تدریسم را تغییر می دهم.

من سالهای زیادی را صرف یادگیری نحوه تدریس و فن بیان کردم و این فعالیت ها باعث شد که در تدریس هرسال بازدهی بهتری داشته باشم و از روش های مفهومی برای تدریس بهتر استفاده کنم.

با مطالعه مجلات مختلف در زمینه زیست شناسی در کلاس همیشه برای هر مبحث مثال های واقعی برای دانش آموزان می زنم و به آنها نشان می‌دهم که زیست می‌تواند بسیار جذاب و دوست داشتنی باشد.

من بخشی از کلاس را به تدریس کتاب اختصاص می دهم و بخشی از آن را به توضیحات و تحقیقات آزاد و یک جلسه در میان هم در مورد توضیح تفهیمی هر مبحث درسی برای دانش آموز وقت می‌گذارم تا به آنها نشان دهم که درس زیست درسی بسیار جذاب و کارآمد در زندگی انسان هاست

من حتی مقالات به روز خارجی را هم در زیست مطالعه می‌کنم تا بتوانم کاملاً با دنیای روز و دانش آموزان فعال همگام باشم و این کار را با عشق و علاقه انجام می دهم زیرا هم دانش آموزان را دوست دارم و هم از کار تدریس لذت میبرم

معمولاً روش مفهومی من باعث می شود که دیدگاه دانش آموزان به درس زیست تغییر کند و به آنها نشان می دهم که با تجزیه و تحلیل درست می توان همه مطالب درسی را به خوبی فهمید

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.