ثبت نام

88904002 - 021

معلم خصوصی ریاضی پایه پنجم | مهسا مهدویان پور

مهسا مهدویان پور هستم معلم خصوصی ریاضی پایه پنجم لیسانس آموزش ریاضی دارم و بیش از ۸ سال است که در حال تدریس ریاضی پنجم ابتدایی به صورت خصوصی در منزل و گروهی در آموزشگاه و مدرسه هستم.

در تدریس ریاضی به دانش آموزان پنجم از بیانی ساده و روان استفاده می کنم و مطالب را به زبان دانش آموزان پنجم بیان می کنم در تدریس خصوصی پایه پنجم قالب کلی مسئله رو بیان می کنم تا دانش آموز کلیت مسئله را بفهمد و به ریاضی علاقه پیدا کنهد و نترسد و بعد نکات ریز مبحث درسی را با دسته بندی دقیق تدریس می کنم.

مهسا مهدویان پور هستم معلم خصوصی ریاضی پایه پنجم لیسانس آموزش ریاضی دارم و بیش از 8 سال است که در حال تدریس ریاضی پنجم ابتدایی به صورت خصوصی در منزل و گروهی در آموزشگاه و مدرسه هستم.

به طور کلی شیوه ی خاص من برای دانش آموزان ابتدایی، ساده و روان کردن مفاهیم با استفاده از موضوعاتی است که خود دانش آموز هر روز با آن ها در ارتباط است.

روش تدریس من در کلاس های گروهی پایه پنجم به این صورت است که از دانش آموزان می خواهم که درسی را که یادگرفته اند را برای سایر دانش آموزان بیان کنند این موضوع باعث می شود آنها مطلب را بهتر یاد بگیرند.

روش تدریس ریاضی من در پایه پنجم بیان ساده و روان مفاهیم ریاضی و تفهیم کامل مطالب و حل تمرینات متنوع و مرتبط و همچنین حل کردن تمرینات هدف دار ریاضی و استفاده از مثالهای متنوع و تبیین اصول اولیه و ابزارهای حل مسئله و مشارکت دانش اموزان در حل مسایل جهت تشخیص نقاط ضعف است.

برای دانش آموزانی که می خواهند ریاضی را به صورت مفهومی یاد بگیرند برای درس ریاضی که دارای قسمت های مفهومی می‌باشد بهترین روش انگیزه دادن به دانش آموز است تا خود او به دنبال یادگیری برود و مسائل آن را حل کند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.