ثبت نام

88904002 - 021

معلم خصوصی ریاضی نهم در تهران

جمال جلیلی هستم معلم خصوصی ریاضی نهم مدرک کارشناسی ارشد ریاضی دارم از دانشگاه تربیت مدرس از سال ۹۲ مشغول تدریس خصوصی ریاضی نهم و اول دبیرستان سابق هستم در دو آموزشگاه تدریس خصوصی ریاضی در تهران معلم خصوصی ریاضی نهم هستم و همچنین در مدرسه غیر انتفاعی تدریس می کنم در حال حاضر در تدریس خصوصی ریاضی در منزل برای پایه نهم ، هشتم و هفتم فعالیت دارم روی این پایه ها تسلط کاملی دارم و یک سال هم برای دانش آموزان نهم سه مدرسه طراح سوال امتحان ریاضی خرداد ماه بوده ام.

جمال جلیلی هستم معلم خصوصی ریاضی نهم مدرک کارشناسی ارشد ریاضی دارم از دانشگاه تربیت مدرس از سال 92 مشغول تدریس خصوصی ریاضی نهم و اول دبیرستان سابق هستم در دو آموزشگاه تدریس خصوصی ریاضی در تهران معلم خصوصی ریاضی نهم هستم و همچنین در مدرسه غیر انتفاعی تدریس می کنم در حال حاضر در تدریس خصوصی ریاضی در منزل برای پایه نهم ، هشتم و هفتم فعالیت دارم روی این پایه ها تسلط کاملی دارم و یک سال هم برای دانش آموزان نهم سه مدرسه طراح سوال امتحان ریاضی خرداد ماه بوده ام.

من در تدریس ریاضی نهم توانایی های خاصی دارم و همیشه روی فن بیانم در کلاس کار می کنم در کار تدریس بسیار صبورم و برای دانش آموزان تقویتی با حوصله بیشتری تدریس می کنم و در جلسه اول تدریس خصوصی به دنبال کاوش نقاط قوت و ضعف دانش آموز هستم.

در مباحث مختلف ریاضی نهم تمرین های متفاوتی را حل می کنم همچنین برای دانش آموزان مختلف من همیشه در تدریس خصوصی یا در کلاس اصول اولیه تدریس یعنی داشتن مقدمه مناسب را فراموش نمی کنم.

انتقال مفاهیم ریاضی به زبان ساده برای دانش آموزان بسیار مهم است همچنین استفاده از مثال های عینی باعث می شود دانش آموزان به ریاضی علاقه مند شوند و به کاربرد ریاضیات در زندگی پی ببرند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.