ثبت نام

88904002 - 021

معلم خصوصی ریاضی ششم در تهران

مهناز میربابایی هستم معلم خصوصی ریاضی ششم در تهران سه سال است که به طور حرفه ای تدریس خصوصی ریاضی ششم را دنبال می کنم و به غیر از ششم دروس ریاضی راهنمایی نظام قدیم را ۵ سال تدریس کردم سوابق تدریس بنده بیشتر روی ششم تمرکز دارد.

مهناز میربابایی هستم معلم خصوصی ریاضی ششم در تهران سه سال است که به طور حرفه ای تدریس خصوصی ریاضی ششم را دنبال می کنم و به غیر از ششم دروس ریاضی راهنمایی نظام قدیم را 5 سال تدریس کردم سوابق تدریس بنده بیشتر روی ششم تمرکز دارد.

در تدریس خصوصی ریاضی ششم یک دید کلی از مطلب جدید را بیان می کنم و یک مثال سخت از مطلب جدید را می نویسم و بعد از آن شروع می کنم به تدریس کردن ششم با جزئیات بیشتر و سپس تمرین های ساده ای از درس جدید حل می کنم و کم کم سراغ آن مسئله سخت می روم که دانش آموز خود بتواند آن مسئله سخت را حل کند.

کلاس های من در تدریس خصوصی دانش آموز محور است و معلم بیشتر حکم راهنما را دارد تا سخنران.

در تدریس های خصوصی بالاتر از سطح کتاب و پیشرفته استفاده از ابزارهای کمک آموزشی نرم افزاری مانند پاور پوینت ،ساختن اسلایدهای انیمشنی تاثیر گذار برای مطالب جدید ریاضی که اینجانب مهارت کافی در این زمینه دارم ،همچنین استفاده از روش های اکتشافی و فعال جهت برانگیختن ذهن و فکر دانش آموز بسیار مناسب است.

برای دانش آموزان ششم هم گاهی بازی و ریاضی با استفاده از متدهای شخصی جهت پایه های ابتدایی ،برنامه های نرم افزاری مختص اموزش مطالب و مفاهیم جدید که توسط اینجانب در تدریس خصوصی ریاضی پیشرفته ششم ارائه می شود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.