ثبت نام

88904002 - 021

لیلا مجاهدی | معلم تقویتی ریاضی نهم

لیلا مجاهدی هستم فارغ التحصیل برق با مدرک کارشناسی ارشد سه سال معلم تقویتی ریاضی نهم بودم و هم زمان دو سال معلم تقویتی ریاضی نهم در مدرسه الزهرا در منطقه ۳ تهران بودم.

لیلا مجاهدی هستم فارغ التحصیل برق با مدرک کارشناسی ارشد سه سال معلم تقویتی ریاضی نهم بودم و هم زمان دو سال معلم تقویتی ریاضی نهم در مدرسه الزهرا در منطقه ۳ تهران بودم.

بنده تجربه هفت ساله در تدریس خصوصی ریاضی تهران دارم و در قلم چی نیز یک سال پشتیبان دانش آموزان نهم بوده و در موسسات خصوصی تدریس ریاضی نیز به عنوان معلم تقویتی فعالیت دارم.

من در کلاس تقویتی نهم ارتباط خیلی خوبی با دانش آموزان برقرار می کند و تمام تلاش بنده برای دانش‌آموزان تقویتی این است که ذهنیت آنها را در مورد ریاضی و ترس از آن عوض کنم.

تسلط کاملی بر درس ریاضی نهم دارم و مطالب آن را به زبانی ساده و قابل فهم دانش آموزان بیان می‌کنم.

در کلاس معمولا وقتم را برای توضیح دادن و حل مثال های مختلف برای دانش آموزان تا جایی که مطمئن شوم دانش آموز روی مبحث تسلط کافی کسب کرده است صرف میکنم.

من به عنوان معلم تقویتی ریاضی نهم بیشتر با حل مثال های متفاوت موافق هستند و به دانش آموزان خود تاکنون گفته ام که برای مطالعه درس باید شروع به حل تمرین بکنند و با این کار تسلط لازم و کافی را به دست بیاورند.

من معتقدم که معلم تقویتی باید بتواند مطالب دشوار را برای دانش‌آموزان آسان کند و انرژی بیشتری برای فهم بهتر دانش‌آموزان بگذارد و همچنین باید بتواند به جای استفاده از مثال های تئوری از مثال های واقعی قابل لمس در زندگی استفاده کند و روش تدریس بنده مبتنی بر آموزش باز است و تمام تلاشم این است که دانش آموز از ریاضیات لذت ببرد که در این صورت به آن علاقه مند می شود.

به دلیل اینکه بنده با دانش آموزان زیادی در سطح تقویتی سر و کار داشتم به مرور زمان صبر و حوصله خود را در تدریس ریاضی تقویت نموده ام و می دانم که دانش آموزان تقویتی باید ریاضی را مرحله‌ای یاد بگیرند و نمی‌توان مانند یک دانش آموز حتی متوسط با آنها برخورد کرد و مهمترین نکته ای که روی این دانش آموزان تاثیر می‌گذارد که هستیم و این کردن مطالب درس ریاضی است زیرا آنها آن نکات اولیه ریاضی را نمی‌دانند و همیشه با مطالبی ریاضی به صورت گونگ برخورد می‌کنند و اگر معلم تقویتی ریاضی نتواند آن ایراد اولیه را برطرف کند در ادامه توضیحات اضافی هیچ تاثیری نخواهد داشت و باید از روش اکتشافی هدایت شده استفاده کند تا گام به گام بتواند ریاضی را به دانش آموز آموزش دهد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.