ثبت نام

88904002 - 021

علیرضا مطلبی | آموزش مفهومی ریاضی پایه هفتم

من علیرضا مطلبی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضیات محض و مدرس خصوصی ریاضی در پایه های مختلف تحصیلی، معلم ریاضی پایه هفتم دوره اول متوسطه هستم و ۵ سال به عنوان مدرس ریاضی تیزهوشان فعالیت کرده ام.

یکی از دروس بسیار مهم پایه هفتم متوسطه درس ریاضی است، این درس به دلیل ضریب بالایی که دارد می تواند در انتخاب رشته سال نهم بسیار تاثیرگذار باشد، بنابراین آموزش مفهومی ریاضی هفتم، هشتم و نهم به دانش آموز کمک می کند تا شانس تحصیل در رشته مورد نظر خود را داشته باشد.

من علیرضا مطلبی هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضیات محض و مدرس خصوصی ریاضی در پایه های مختلف تحصیلی، معلم ریاضی پایه هفتم دوره اول متوسطه هستم و 5 سال به عنوان مدرس ریاضی تیزهوشان فعالیت کرده ام.

از طرفی باید بگویم که ریاضی یک درس کاربردی است و به همین دلیل یادگیری آن از اولویت های یک دانش آموز محسوب می شود اگرچه ممکن است میزان یادگیری دانش آموزان با یکدیگر تفاوت داشته و برخی از آنها در یادگیری ریاضیات دچار مشکل باشند. بنابراین اگر قصد دارید که ریاضی را به شکل مفهومی بیاموزید بهتر است ابتدا به نقاط قوت و ضعف خود واقف باشید.

من توصیه می کنم که دانش آموزان برای یادگیری بهتر درس ریاضی در صورتی که دچار اشکال در یادگیری هستند بهتر است از معلم خصوصی استفاده کنند. داشتن معلم خصوصی می تواند مطالعه ریاضیات را کمی نظم بخشیده و به دانش آموز کمک کند تا در این درس موفق تر عمل کند.

برای یادگیری ریاضی هفتم داشتن برنامه ریزی و تمرین و تکرار مداوم یک گزینه اصلی است، حتی اگر از وجود معلم خصوصی هم استفاده نمی کنید بهتر است برای تمرین و مطالعه ساعت های خاصی را در نظر داشته باشید. این امر به شما کمک می کند تا با نظم بیشتری پیش بروید و مطالب بیشتری را بیاموزید.

من همیشه سعی می کنم که دانش آموزانم را به حل مسائل مختلف ریاضی تشویق کنم، این کار به بالا رفتن اعتماد به نفس دانش آموز در یافتن حل مسئله، شناخت مسائل مختلف هر مبحث درسی و همچنین تسلط بر آموخته ها یاری می کند. برای این که به منابع خوبی از نمونه سوال دسترسی داشته باشید می توانید از کتاب های آموزشی موجود در بازار بهره مند شوید. بسیاری از کتاب های کمک درسی دارای نمونه سوالات مختلف از هر مبحث درسی است همچنین امکان استفاده از نمونه سوالات امتحانی سالهای گذشته نیز می تواند گزینه دیگری باشد.

بهتر است برای یادگیری ریاضیات وقت و برنامه کافی داشته باشید تا بتوانید ریاضی سال هفتم را به شکل مفهومی بیاموزید. یادگیری ریاضی به پیشرفت شما در این درس در سالهای تحصیلی پیش رو بسیار کمک می کند.

برای این که هر درس را به خوبی فرا گیرید پیشنهاد می کنم که بعد از تدریس معلم در مدرسه حتما در خانه ساعتی را به مرور مطالب آموخته شده اختصاص دهید و سعی کنید هرطور شده چند تمرین از هر درس را حل کنید، در این صورت اگر در یادگیری مشکلی داشته باشید مشخص می شود و با یک جلسه کلاسی رفع اشکال تسلط شما بر درس بیشتر می شود و در امتحان نتیجه بهتری کسب خواهید کرد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.