ثبت نام

88904002 - 021

عاطفه همایون فر | تدریس خصوصی ریاضی سال دوازدهم در منزل

عاطفه همایون فر هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضیات محض و مدرس خصوصی ریاضیات دوره دوم متوسطه در یکی از آموزشگاه های معتبر خصوصی و همچنین مدرس ریاضی تیزهوشان و کنکور در منزل هستم. سابقه ۱۲ سال تدریس خصوصی ریاضیات پایه های مختلف تحصیلی را در کارنامه شغلی ام دارم.

درس ریاضی از آن جمله درس هایی است که با آمدن نام آن، بدن بسیاری از دانش آموزان به لرزه می افتد، با بالارفتن پایه های تحصیلی و پیچیده تر شدن مباحث درسی ریاضی، یادگیری آن به مراتب دشوارتر شده و تلاش برای گرفتن نمره قبولی در امتحانات نیز به مراتب بیشتر خواهد شد، به همین دلیل است که استفاده از معلم خصوصی برای درس ریاضی در پایه های یازدهم و دوازدهم بسیار مرسوم است.

عاطفه همایون فر هستم، دارای مدرک کارشناسی ارشد ریاضیات محض و مدرس خصوصی ریاضیات دوره دوم متوسطه در یکی از آموزشگاه های معتبر خصوصی و همچنین مدرس ریاضی تیزهوشان و کنکور در منزل هستم. سابقه 12 سال تدریس خصوصی ریاضیات پایه های مختلف تحصیلی را در کارنامه شغلی ام دارم.

از طرفی چون پایه دوازدهم و معدل کسب شده در این پایه در قبولی دانشگاه و گذشتن از سد کنکور یک فاکتور مهم است، یادگیری درس ریاضی به ویژه برای دانش آموزان رشته های ریاضی و تجربی با توجه به ضریب بالایی که این درس در کنکور دارد و همچنین اهمیت آن در انتخاب رشته های مهندسی و صنعتی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

من فکر می کنم دانش آموزانی که برای یادگیری درس ریاضی نیاز به کلاس های خصوصی دارند باید با شیوه تدریسی متمایز از آنچه معلم مدرسه به آنها آموزش داده است روبه رو شوند، فهماندن مطالب و مفاهیم کاربردی ریاضی به دانش آموز نیازمند شیوه های مختلف آموزشی است که مدرس خصوصی باید با توجه به مهارت و میزان یادگیری دانش آموز آن را انتخاب کند، بنابراین نمی توان برای تمام دانش آموزان از یک شیوه واحد استفاده کرد.

من در کلاس های خصوصی ریاضی سال دوازدهم ابتدا به بررسی میزان تسلط دانش آموز و همچنین یافتن نقاط ضعف و قوت او می پردازم، بعد از این که توانایی او در درک مطالب و مفاهیم را محک زدم اقدام به شیوه بیان، تدریس و تشریح مطالب ریاضی متناسب با شرایط هر دانش آموز می کنم.

حل تمرین های بسیار از هر مبحث درسی یکی از مواردی است که در کلاس های خصوصی باید مد نظر قرار گیرد، این مسئله به ایجاد تمرکز و سرعت عمل و دقت بالای دانش آموز در انتخاب شیوه های حل مسئله کمک زیادی می کند و این امر میتواند در کنار یادگیری شیوه های تست زنی برای دانش آموزان سال دوازدهم آنها را یک قدم به موفقیت در کنکور نزدیک تر کند.

باید توجه داشت که ریاضی یک درس تئوری و حفظ کردنی نیست، بنابراین نمی توان با مطالعه شب امتحانی به کسب نمره قابل قبول در این درس امیدوار بود، بهتر است والدین عزیز با یک برنامه ریزی دقیق و هدفمند و استفاده از تجربیات یک معلم خصوصی کاملا متبحر و توانا با فن بیان قوی و مسلط به شیوه های آموزشی فرزند خود را در یادگیری درس ریاضی یاری کنند.

از آنجایی که دانش آموزان رشته های ریاضی و تجربی در دروس دانشگاهی نیز نیازمند دانش ریاضیات خواهند بود، یادگیری مفهومی این درس از اهمیت بسیار بالایی در موفقیت های آتی آنها در دوران دانشگاه برخوردار خواهد بود.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.