ثبت نام

88904002 - 021

صادق محمد محسنی | دبیر خوب ریاضی هفتم, هشتم و نهم

اینجانب صادق محمد محسنی از سال ۸۶ تا کنون با مدرک کارشناسی ارشد و دانشجوی دکتری مهندسی الکترونیک در زمینه تدریس خصوصی و کلاس های گروهی تخصصی ریاضی در پایه های راهنمایی (هفتم و هشتم و تدریس نهم جدید) فعالیت داشته ام.

اینجانب صادق محمد محسنی از سال 86 تا کنون با مدرک کارشناسی ارشد و دانشجوی دکتری مهندسی الکترونیک در زمینه تدریس خصوصی و کلاس های گروهی تخصصی ریاضی در پایه های راهنمایی (هفتم و هشتم و تدریس نهم جدید) فعالیت داشته ام.

به نظر من ویژگی یک معلم خوب ریاضی آماده سازی دانش آموز به لحاظ پایه مقدماتی بعد آموزش ریاضیات موردنظر است و روش تدریس اینجانب به این صورت است که در ابتدا تکنیک حل مسئله را به دانش آموزان آموزش می دهم ، سپس انتقال مفاهیم و درک مفهومی و همچنین بیان مناسب جهت تفهیم ساده مفاهیم ریاضی از نظر اینجانب بهترین روش برای انتقال مفاهیم ریاضی استفاده از مثالهای متنوع و تبیین اصول اولیه و ابزارهای حل مسئله است.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.