ثبت نام

88904002 - 021

شهناز هاشمی | تدریس خصوصی علوم هفتم در تهران

من شهناز هاشمی نسب هستم، ۴۰ ساله و مدرس علوم هفتم در تهران، دارای مدرک کارشناسی شیمی کاربردی از دانشگاه تهران هستم و ۵ سال سابقه تدریس خصوصی علوم هفتم در تهران و همچنین درس شیمی در پایه های تحصیلی دوره متوسطه دوم هستم. در یکی از کلاس های آموزشی و کنکور معتبر در تهران به عنوان مدرس فعالیت دارم و تدریس یکی از علاقمندی های من محسوب می شود.

درس علوم از آن جهت که با زندگی روزمره گره خورده است بسیار حائز اهمیت می باشد، اکثر دانش آموزان مباحث درس علوم را به دلیل ملموس بودن بسیار دوست دارند و می توان گفت که این درس از جمله دروسی است که به صورت عملی و آزمایشگاهی بسیار مورد توجه دانش آموزان است.

یکی از روش هایی که من برای تدریس خصوصی علوم پایه هفتم استفاده از مثال های بسیار ساده و انجام آزمایشات و استفاده از  حس تجربه فیزیکی برای درک بهتر مفاهیم است. مباحث علوم هفتم تلفیقی از مباحث پیش نیاز درس زیست و شیمی و فیزیک در سال های بالاتر تحصیلی است، بنابراین ایجاد علاقه به یادگیری مباحث و درک عمقی مطالب به دانش آموز کمک می کند تا در سال های بالاتر برای یادگیری درس شیمی، فیزیک و زیست با مشکل مواجه نباشد.

من شهناز هاشمی نسب هستم، 40 ساله و مدرس علوم هفتم در تهران، دارای مدرک کارشناسی شیمی کاربردی از دانشگاه تهران هستم و 5 سال سابقه تدریس خصوصی علوم هفتم در تهران و همچنین درس شیمی در پایه های تحصیلی دوره متوسطه دوم هستم. در یکی از کلاس های آموزشی و کنکور معتبر در تهران به عنوان مدرس فعالیت دارم و تدریس یکی از علاقمندی های من محسوب می شود.

از آنجایی که درس علوم یک درس تئوری و عملی است، مطالعه بخش های تئوری آن از اهمیت زیادی برخوردار است تا دانش آموز بتواند به سوالات تشریحی در امتحان به خوبی پاسخ دهد، پس تاکید فراوانی به مطالعه دقیق مباحث درسی از روی منبع اصلی که کتاب علوم است دارم، در کلاس های خصوصی من معمولا با روخوانی کردن متن کتاب و سپس توضیح و بسط مطالب سعی می کنم موضوعات درسی را برای دانش آموزان قبل درک و فهم بیشتری کنم، تا بتوانند به خوبی با مطالب ارتباط برقرار کرده و اهمیت مطالب را درک کنند.

اگرچه من به کتاب های کمک درسی برای درس علوم به ویژه در پایه های دوره اول متوسطه اعتقاد زیادی ندارم اما استفاده از نمونه سوالات امتحانی می تواند دانش آموز را با قسمت های مهم کتاب و نکات حائز اهمیتی که دارای ارزش بندی بالاتری نسبت به باقی قسمت هاست آشنا کند، به این ترتیب دانش آموز تسلط بیشتری به منابع درسی خواهد داشت و به راحتی می تواند درک کند که کدام قسمت های درس را باید حفظ کرده و کدام قسمت ها نیاز به تمرین و مطالعه بیشتری خواهند داشت.

نباید فراموش کرد که هدف از یادگیری علوم پاسخ به بسیاری از پرسش هاست که در مواجه با اتفاقات و فرآیندهای طبیعی روزمره زندگی در ذهن دانش آموز ایجاد می شود، بنابراین باید سعی کرد قوه تخیل و همچنین حس کنجکاوی دانش آموزان برای ایجاد اشتیاق بیشتر به مطالعه و یادگیری تحریک شود.

بیان شیرین و ساده می تواند دانش آموزان را به یادگیری بیشتر ترغیب کند. می توان با طرح سوالات انگیزشی و کنجکاوی برانگیز به دانش آموز کمک کرد تا با تمرکز بیشتری به درس گوش فرا دهد.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.