ثبت نام

88904002 - 021

شایان بهنام | معلم خصوصی ریاضی پایه پنجم

من شایان بهنام هستم، مدرس خصوصی ریاضی پایه پنجم در تهران. دارای مدرک کارشناسی ریاضی کاربردی هستم و بیش از ۸ سال سابقه تدریس خصوصی ریاضیات در پایه های مختلف تحصیلی دارم.

برخلاف تصور عموم تدریس ریاضیات پایه ابتدایی نه تنها ساده نیست بلکه توضیح و آموزش مفاهیم کاربردی و پایه ای ریاضیات این پایه بسیار مهم و البته مشکل است، بنابراین برای تدریس این درس باید از معلمین با تجربه بالا و همچنین دارای قدرت و فن بیان قوی استفاده شود.

تجربه تدریس من به دانش آموزان پایه پنجم نشان می دهد که یادگیری مفاهیم ریاضیات که در این مقاطع تحصیلی بسیار مهم کاربردی است و تقریبا در تمام طول تحصیل مورد نیاز دانش آموزان است باید با شیوه های آموزشی خلاقانه و انگیزشی همراه باشد. به این معنا که معلم خصوصی ریاضی پایه پنجم علاوه بر تدریس باید سعی کند ذهنیت دانش آموز را نسبت به یادگیری ریاضیات به سمت مثبت شدن سوق دهد و انگیزه یادگیری و ایجاد علاقه به آموزش ریاضی را در دانش آموز بیشتر کند.

من شایان بهنام هستم، مدرس خصوصی ریاضی پایه پنجم در تهران. دارای مدرک کارشناسی ریاضی کاربردی هستم و بیش از 8 سال سابقه تدریس خصوصی ریاضیات در پایه های مختلف تحصیلی دارم.

وقتی دانش آموزان در دوره ابتدایی بتوانند ارتباط خوبی با درس ریاضی برقرار کنند، مطمئنا با پایه قوی تری از این درس به سال های بالاتر قدم گذاشته و انگیزه یادگیری مهارت ریاضی در آنان بیشتر می شود. ریاضیات سال پنجم پل ارتباطی میان مفاهیم ساده و ابتدایی ریاضی دوره دبستان و ریاضی پیچیده تر در سال های تحصیلی دوره اول متوسطه است. بنابراین بسیار اهمیت دارد که بتوان دانش آموز را با پایه ای قوی و تسلط کافی به مباحث درسی مقدماتی به پایه های بالاتر تحصیلی هدایت کرد.

مهمترین شیوه من برای تدریس ریاضیات ارائه نمونه سوالات مختلف از مباحث است که دانش آموز را نه تنها با نکات مهم و کاربردی هر بخش آشنا می کند بلکه باعث می شود تا با انواع طراحی سوال و راه های احتمالی رسیدن به جواب نیز روبه رو شود.

استفاده مداوم از نمونه سوالات باعث می شود تا دانش آموز بتواند در مدت زمان کمتری به پاسخ رسیده و فهم سوال برای او راحت تر باشد، نباید فراموش کرد که در دوره ابتدایی مباحثی تدریس می شود که بسیار پایه ای و ضروری است و فهم و تسلط بر آنها کار را برای یادگیری در سال های آینده راحت تر می کند، برای مثال تقسیم و ضرب اعشاری، توان و جذر از جمله مباحثی است که نه تنها در ریاضیات که در دروس دیگری مثل فیزیک نیز کاربرد خواهند داشت.

اگر جو کلاس های خصوصی سنگین باشد و دانش آموز احساس راحتی با معلم خصوصی نداشته باشد، مسلما نمی تواند نقاط ضعف خود را شناخته و در رفع آنها بکوشد، پس نکته ای که باید به آن خیلی توجه داشت، احساس راحتی و صمیمیت دانش آموز با مدرس است به طوری که دانش آموز بتواند به راحتی از معلم خود سوالات و ابهامات به وجود آمده را پرسیده و در کلاس احساس آرامش داشته باشد. به این ترتیب در صورتی که نیاز به دوره یا تکرار هر مبحث باشد، دانش آموز می تواند با اعتماد به نفس بیشتری از معلم خود سوال کند.

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.