ثبت نام

88904002 - 021

سوالاتی از فصول ۵، ۶ و ۷ ریاضی دوم ابتدایی

نمونه سوال ریاضی دوم ابتدایی فصل 5 تا 7

دانلود نمونه سوالاتی از فصول ۵، ۶ و ۷ ریاضی پایه دوم ابتدایی

این سوالات امتحانی از چهارده سوال تشکیل شده اند. این سوالات تمامی مباحث درسی فصل های پنج و شش و هفت کتاب ریاضی دوم ابتدایی را در بر گرفته اند.

همچنین پاسخ این نمونه سوالات که در ادامه می توانید دانلود کنید، کاملا” تشریحی و با راه حل می باشند.

دانلود نمونه سوالاتی از فصول 5، 6 و 7 ریاضی پایه دوم ابتدایی

توضیحاتی درباره فصول ۷، ۶ و ۵ ریاضی دوم ابتدایی

فصل هفتم از ریاضی دوم ابتدایی که به تازگی بعد از تغییرات آموزشی در آموزش و پرورش به کتاب اضافه شده است، درباره کسر و احتمال می باشد. دانش آموزهای بسیاری در فصل دوم اشکال دارند و توصیه ما این است که برای تفهیم بهتر این فصل و همچنین فصل اندازه گیری حتما” از معلم خصوصی ریاضی دوم ابتدایی استفاده کنید.

فصل ششم از کتاب ریاضی دوم ابتدایی درباره جمع و تفریق اعداد سه رقمی می باشد که دانش آموزها در فصل چهارم برای نخستین بار با عدد ۱۰۰ آشنا می شوند و در فصل ۶ جمع و تفریق آن را یاد می گیرند.

فصل پنجم از کتاب ریاضی دوم ابتدایی مربوط به اندازه گیری می باشد،  در این فصل مباحثی مانند اندازه گیری طول و زمان و تعداد همراه با واحد های آن مطرح شده است. در فصل دوم از ریاضی دوم ایتدایی دانش آموزها باید مفهوم اندازه گیری و واحد های آن را به خوبی بفهمند. معمولا” اغلب دانش آموزان در مدرسه به دلیل تعداد زیاد و یا عملکرد ضعیف معلم واحدهای مختلف اندازه گیری که در فوق اشاره شد را با هم اشتباه می گیرند زیرا آن را حفظ می کنند.

همچنین برای دریافت توضیحات تکمیلی و اطلاعات بیشتر از نحوه فعالیت مدرسانه در آموزش مفهومی ریاضی و نحوه ثبت نام و رود کلاس های خصوصی به صفحه تدریس خصوصی ریاضی دوم ابتدایی مراجعه کنید

دانلود سوالات | دانلود پاسخنامه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

رادیو مدرسانه

تماس با کارشناس آموزش

88904002 – 021

پیام از طریق واتساپ یا تلگرام

09198921049

یک پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آنچه ما هستیم

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که معتقدند دانش آموز به جای حفظ کردن مطالب درسی باید آن را بفهمد و یاد بگیرد بهتر است بدانید که ما مدرسانه را بر روی همین اصل بنا کرده ایم و حتی افرادی را در این مجموعه استخدام می کنیم که به آموزش مفهومی باور دارند.

خدمات مشتریان

دریاره مدرسانه

با مدرسانه درتماس باشید

تمامی حقوق برای وبسایت مدرسانه سایت تخصصی و آموزش مفهومی ریاضی محفوظ است.